معاونت سياسي بسيج دانشگاه امام صادق(ع) گفت: خواسته تشکل دانشجويي از مجلس نهم، برقراري جلسات منظم با مجموعه هاي دانشجويي است.

مصطفي حضوري معاونت سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه امام صادق(ره) در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به انتظارات تشکل هاي دانشجويي از هيئت رئيسه مجلس نهم، اظهار داشت: از آنجايي که تشکل هاي دانشجويي نماينده تمامي دانشجويان هستند، يکي از انتظاراتشان داشتن ارتباط نزديک با سران 3 قوه به ويژه قوه مقننه است که اين همکاري و تعامل مبتني بر عزم و اراده جدي رئيس مجلس است که بتواند با سياست گذاري که در خصوص مجلس انجام مي دهد، به اين هدف برسد.


وي تصريح کرد: دومين خواسته تشکل دانشجويي از مجلس نهم، برقراري جلسات منظم با مجموعه هاي دانشجويي، آگاه سازي نسبت به مسائل و وقايع و شنيدن نقطه نظرات تشکلات مختلف دانشجويي است.


مصطفي حضوري افزود: تشکل هاي دانشجويي انتظار دارند نمايندگان و رئيس مجلس نهم بيشتر در تشکل هاي دانشجويي حاضر شوند و پاسخگوي مطالبات آنها باشند.


وي با بيان اينکه نزديک شدن فضاي مجلس به دانشگاه و شنيدن نقطه نظرات دانشگاهيان به فضاي مجلس کمک مي کند تا مسائل را راحت تر آناليز کند، گفت: از سوي ديگر مي توان ضعف در نقاط اجرايي طرح ها را به دانشگاه منتقل و از فضاي علمي آن براي اصلاح امور استفاده کرد.

معاونت سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه امام صادق(ع) يادآورشد: ما خواستار اهتمام جديد از طرف رئيس مجلس نهم هستيم که با سياست گذاري که انجام مي دهد، نمايندگان بتوانند به صورت منظم و دوره اي در مجموعه هاي دانشگاهي و تشکل ها حضور پيدا کنند و پاسخگوي سوالات مجموعه هاي دانشجويي باشند.


مصطفي حضوري اظهار داشت: رئيس مجلس هشتم حضور منظيم در تشکل هاي دانشجويي نداشتند، با اينکه مطالبات از فضاي مجلس هشتم زياد بود ما پاسخگويي قوي از جانب ايشان نديديم که اين يکي از موارد ضعفي است که بايد در مجلس نهم برطرف شود.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار