مذاکرات نهایی برای عقد قرار داد دو تفاهم نامه با موسسه توسعه دانش پژوهش و فناوری در خصوص حوزه های مختلف امروز در ستاد مرکزی باشگاه پژوهشگران برگزار شد.

مصطفی صائمیان مسئول حوزه فرهنگی باشگاه پژوهشگران در گفتگو با خبرنگار صنفی آموزش باشگاه خبرنگاران افزود:  دومین جلسه مذاکره در خصوص نهایی شدن تفاهم نامه علمی پژوهش  با موسسه توسعه دانش پژوهش و فناوری در راستای تحقق اهداف اساسنامه باشگاه پژوهشگران و تاکید در جهت کاربردی سازی یافته ها، اکتشافات و نوآوری ها، اختراعات و طرح های تحقیقاتی و ارتباط با سازمان ها در خصوص پژوهش و تولید علم اعم از دولتی وغیر دولتی امروز برگزار شد.
 وی گفت: موسسه توسعه دانش پژوهش و فناوری یکی از سازمان های فعال وشناخته شده خصوصی در زمینه پژوهش ، آموزش و تولید علم است که با بخش دولتی و خصوصی ارتباط نزدیک دارد.
صائمیان با اشاره به زمینه های همکاری باشگاه پژوهشگران با این موسسه تصریح کرد:  در حوزه نوآوری و اختراعات در خصوص مالکیت فکری و مالکیت صنعتی امکان همکاری وجود دارد در حوزه پژوهش در زمینه ارتباط با صنعت و ارتقاء کیفیت طرح های تحقیقاتی و در حوزه آموزش در زمینه مجازی سازی کارگاه های آموزش عمومی و تخصصی می توان همکاری کرد./عط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار