سرمربی تیم بوکس پیوند ساپکو گفت: متاسفانه نتوانستیم در جدال با حریفان کرمانشاهی پیروز میدان شویم و با کسب نتیجه تساوی به هدفمان نرسیدیم و از جبران نتیجه رفت مسابقات لیگ برتر ناکام ماندیم.

عیسی گل محمدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بیان داشت: در آخرین دیدار بازیهای گروهی لیگ برتر بوکس به مصاف تیم جهان فولاد غرب کرمانشاه رفتیم که متاسفانه نتوانستیم به نتیجه دلخواهمان برسیم و با کسب نتیجه تساوی 5 بر 5 ناکام از پیروزی شدیم و مشت زنان کرمانشاهی با شانس این امتیاز را از‌آن خود کردند.

وی در پاسخ به صحبت های مسئولین تیم جهان فولاد غرب مبنی بر عدم میزبانی مطلوب از سوی تیم پیوند ساپکو گفت: تا کنون در میزبانی مسابقات لیگ برتر هیچ بی احترامی و بی حرمتی را به هیچ یک از تیم ها خود نداشتیم.
و روز گذشته نیز به بهترین نحو از مشت زنان کرمانشاهی پذیرایی کردیم و معتقدم این کرمانشاهی ها هستند که رسم مهمان نوازی را به جا نیاورند و در دور رفت این مسابقات از مشت زنان مان به خوبی پذیرایی نکردند.

وی در ادامه بیان داشت: هواداران ما بسیار خوب و در کمال نزاکت و ادب به تشویق مشت زنان پرداختند و بدون هیچ مشکلی این رفابتها برگزار شد و کمال بی لطفی است که میزبانی ما را مطلوب ندانند.

گل محمدی در خصوص نحوء قضاوت داوران اظهار داشت: اگر چه دراین رقابتها با نظر مسئولان لیگ برتر بوکس از داوران بین المللی برای قضاوت بهره بردند اما باز هم شاهد قضاوت نادرست از سوی این داوران میان لیگ مسابقات بودیم و در پی این قضاوت نادرست برخی از اوزان دچار حق کشی نشدیم و مشت زنانمان از دور رقابت ها حذف نشدند که در پی این حق کشی اعتراضی نیز به سازمان لیگ نوشته ایم تا بتوانیم به حق خود برسیم .

وی در ادامه اظهار داشت: اگر چه این بازی را با تساوی به پایان رساندیم اما در مرحله نهایی به طور قطع باز هم  با  این تیم روبرو خواهیم شد که در این دیدار دیگر فرصتی به مشت زنان کرمانشاهی نخواهیم داد و جام قهرمانی را به خانه خود خواهیم برد.

گل محمدی در پایان بیان داشت: پس از پایان این رقابتها محرومیتم به اتمام رسیده و می توانم در کنار تیمم شاگردانم را همراهی کنم وامیدوارم بتوانیم ناکامی های خود را جبران کنیم و برای پنجمین بار قهرمان شویم./مح

برچسب ها: بوکس ، گلمحمدی ، کرمانشاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار