آثاري كه در نمايشگاه دومين ارديبهشت ارائه شده براي اولين بار به نمايش گذاشته شده است.

نادر سيحون، مدير نگارخانه سيحون در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمي باشگاه خبرنگاران گفت: دومين نماشگاه سالانه ارديبهشت به مناسبت دومين سالگرد درگذشت معصومه سيحون مديرنگارخانه سيحون برگزار شده است.

وي گفت: اين نمايشگاه با عنوان دومين ارديبهشت با آثاري از هنرمندان مجسمه ساز كشورمان برگزار شده است.

سيحون خاطرنشان كرد:‌ از هنرمندان مجسمه‌ساز دعوت كرديم تا براي شركت در اين نمايشگاه آثاري را با متريال‌هاي مختلف ارائه كنند.

وي تصريح كرد: خوشبختانه استقبال خوبي از سوي هنرمندان نسبت به نمايشگاه‌ دومين ارديبهشت  صورت گرفته است.

سيحون تصريح كرد:‌با توجه به محدوديت فضاي نگارخانه تنها 26 اثر در ابعاد مختلف از هنرمندان مجسمه‌ساز كشورمان به نمايش گذاشته شده است.

وي در ادامه گفت: آثار ارائه شده از سوي هنرمندان مجسمه‌ساز كشورمان با متريال‌هاي مختلف و نگاهي متفاوت خلق شده است اما زمانيكه آثار در كنار يكديگر قرار گرفت چنين به نظر مي‌رسد كه تمامي آثار نقطه مشتركي دارند.

* براي اولين بار آثار در نمايشگاه دومين ارديبهشت ارائه شده

مدير نگارخانه سيحون در ادامه اظهار داشت: تمامي آثاري كه در دومين ارديبهشت به نمايش گذاشته شده است براي اولين بار است كه ارائه مي‌شود و در حقيقت آثار نمايشگاه دومين ارديبهشت تاكنون در هيچ نمايشگاه يبه نمايش درنيامده است.

وي درباره نمايشگاه اولين ارديبهشت در نگارخانه سيحون نيز گفت: در اولين ارديبهشت آثار هنرمندان نقاش كشورمان به نمايش گذاشته شد و بر اساس برنامه‌ريزي صورت گرفته هر سال يكي از رشته‌هاي تجسمي در قالب نمايشگاه ارديبهشت در نگارخانه سيحون برپا خواهد شد.

سيحون گفت: دومين نمايشگاه ارديبهشت تا 17 خرداد در نگارخانه سيحون ادامه دارد./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.