جعفر گودرزی در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره تولیدات موسسات ویدیویی سینمایی استان کرمان و هفتمین نشست سینمایی سوم خرداد در کرمان حضور یافت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، گودرزی قبل از نمایش فیلم ملکه در سالن سینما شهر تماشا کرمان گفت : پیوند برادری ما در بنیاد سینمایی فارابی با سینماگران، مقوله فیلمنامه است. فیلمنامه ای که در عین جذابیت، واجد ارزش های محتوایی لازم و با احترام به شعور و ذائقه مخاطب نوشته شود مورد حمایت ماست.
وی درباره فیلم ملکه گفت: این فیلم بخشی از مجاهدت ها و ایثارگری جوانان پر شور ایرانی را در دوران دفاع مقدس به تصویر می کشد و فیلم متفاوتی در عرصه سینمای دفاع مقدس به شمار می رود.
گودرزی خاطر نشان کرد: بیش از دو دهه از پایان جنگ تحمیلی می گذرد و زمان آن رسیده که روایت دیگری از این دوران را به تصویر کشیم. ملکه از منظر روایت گری و نوع نگاه کاری متفاوت در حوزه سینمای دفاع مقدس است زیرا از زاویه و دریچه ای تازه به آدم های جنگ پرداخته است. وظیفه بنیاد سینمایی فارابی هم حمایت از آثاری است که به دنبال نگاهی نو و توام با کشف و شهود به مسائل مربوط به دفاع مقدس باشند. ملکه اگر چه فیلمی با موضوع دفاع مقدس است اما از حادثه صرف دوری کرده و درامی انسانی را روایت می کند.
گودرزی در این مراسم در خصوص زنده یاد ابوالقاسم حسینی تهیه کننده این فیلم گفت: صفا و صداقت مرحوم حسینی فراموش نشدنی است و هیچ گاه مشکلات و مصائب سینمای جنگ و سختی های تولید این گونه آثار، نتوانست مانعی مقابل پیشرفت و ادای دین ایشان به سینمای دفاع مقدس باشد. زنده یاد حسینی انسان نازنینی بود که حتی شب آخر زندگی اش هم رفقای خود را به یاد شهدا دعوت کرد. او همیشه بر اساس اعتقاداتش فعالیت می کرد و با عشق و علاقه در این عرصه گام بر می داشت./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار