شهردار منطقه 5 گفت: با توجه به وسعت رود دره کن و نیاز جدی به پارکینگ به منظور جلوگیری از ترافیک و همچنین تامین رفاه شهروندان 2000 پارکینگ در رود دره کن تعبیه شده است.

سعید طلوعی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: فضای رود دره کن گسترده و دارای امکانات متنوع و متعددی است که می تواند پاسخگوی نیازهای شهروندان باشد و سلیقه های مختلف را راهی کند.
شهردار منطقه 5 با اشاره به اینکه یکی از مشکلات اماکن تفریحی ، رفاهی و مراکز خرید نبود پارکینگ و یا کمبود آن است، تصریح کرد: با توجه به فضایی که در اختیار داشتیم 2000 پارکینگ ایجاد نموده ایم که در صورت نیاز و وجود فضا می توان تعداد آن را افزایش داد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: همشهریان می توانند همزمان با بهره برداری از رود دره کن از امکانات ورزشی –تفریحی آن بهره مند شوند.
*تکمیل مبلمان بوستان های غرب تهران
معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 5 گفت: با هدف زیبا سازی و ایجاد فضاهای مناسب شهری در محیطی آرام و پاکیزه، مبلمان شهری شامل نیمکت، سطل زباله، تابلوهای هشداردهنده و... در حاشیه معابر، خیابان ها و محوطه بوستان های غرب تهران نصب شد.
مرتضی آدینه در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: طرح ها، نقش ها و رنگ های متنوع المان ها و مبلمان شهری در مراکز عمومی و گردشگری، بوستان ها و پیاده روی خیابان ها علاوه بر زیبایی محیط زندگی باعث آرامش و افزایش تعلق خاطر شهروندان می شود.
معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 5 تصریح کرد: در همین راستا 520 نیمکت، 480 فلاور باکس(گل جای)، 218 تابلوی هشدار دهنده، 600 سطل زباله، 34 باب آلاچیق، 32 عدد آبخوری و 43 عدد میزهای شطرنج قرنین در طرح ها و رنگ های متنوع در سطح منطقه نصب شده است.
وی اضافه کرد: این طرح در پارک جنگلی کوهسار، مجموعه جوانمردان، میدان صادقیه، حاشیه بزرگراههای ستاری، باکری، حکیم، بوستان ها، میادین میوه و تره بار و... اجرا شده که در انتخاب انواع مبلمان ها علاوه بر کیفیت و مقاوم بودن، زیبایی و تنوع نیز در نظر گرفته شده تا به این طریق بر زیبایی شهر افزوده شود.
معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 5 با اشاره به تفاوت ها در فصول مختلف سال و ویژگی جغرافیایی کوهپایه ای منطقه خاطر نشان کرد: در ساخت این وسایل نیز از قطعات سنگی و چوبی استفاده شده تا در فصول مختلف سال در فضای بوستان ها و معابر قابل استفاده باشد و آرامش را برای شهروندان به ارمغان آورد./ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.