تیم ملی والیبال کشورمان امروز تهران را به مقصد کشور ژاپن ترک کرد. ملی پوشان ایران در صددند که در این دوره از مسابقات بتوانند سهمیه صعود به المپیک 2012 لندن را به دست آورند.

علی نادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: خوشبختانه تیم در شرایط بسیار مطلوبی به سر می برد و بازیکنان در آخرین تمرینی که شب گذشته در تهران داشتیم از نظر هماهنگی و وضعیت روحی روانی در شرایط بسیار مطلوب و ایده آلی هستند.

وی تصریح کرد: پیش از این فکر می کردیم امیر غفور یکی از مهره های کلیدی تیم که از ناحیه کتف دچار مصدومیت شده بود برای شرکت در مسابقات انتخابی المپیک در ترکیب حضور نخواهد داشت اما با توجه به انجام برنامه های درمانی و تمرینات سبک وضعیت وی در روزهای پایانی به گونه ای شد که کادر فنی اجازه حضورش در ترکیب 12 نفره تیم ملی اعزامی به ژاپن را دادند.

نادي اظهار داشت: حضور امیر غفور در ترکیب تیم نقطه قوتی بود که از نظر شرایط روحی  و روانی هم روی تمامی بازیکنان تاثیر مثبت گذاشت، وی با بهبود خود نگرانیمان را کاهش داد.

وی تصریح کرد: رضا قراء دیگر بازیکن پست قطر پاسور تیم ملی والیبال جزو بازیکنان جوان و با انگیزه تیم محسوب می شود شاید وی نسبت به برخی هم تیمی هایش  از تجربه کمتری برخوردار است، اما در طول مدت حضورش در تمرینات تیم ملی نشان داده که می تواند در اجرای تاکتیک ها برای والیبال ایران موثر واقع شود.

نادي یادآور شد: رابطه بین تجربه و شرایط تکنیکی در تیم ملی والیبال یک رابطه معکوس است به گونه ای که شاید از نظر تجربه به دلیل حضور والیبالیست های جوان با نوعی افت همراه هستیم اما از نظر تاکتیکی  و تکنیکی تیم در بهترین وضعیت به سر می برد، بازیکنان با تجربه تیم توانایی رفع برخی اشتباهات نادر کم تجربه ها را دارند.

*شکست آسیایی ها اولویت کارمان است

کاپیتان تیم ملی والیبال در ادامه خاطر نشان کرد: مسابقات انتخابی المپیک از سطح کیفی بسیار بالایی برخوردار است، کسب امتیاز در این مسابقات از حریفان کار بسیار سختی است، اما تیم ملی والیبال فقط برای رسیدن به قهرمانی در ژاپن، به مصاف حریفانش می رود.

وی تصریح کرد: ما در طول مسابقات انتخابی المپیک شکست حریفان آسیایی را در اولویت برنامه هایمان قرار داده ایم، سپس به غلبه بر تیم های غیر آسیایی فکر می کنیم. تیم ملی والیبال ایران باید قهرمان شود، با این هدف به ژاپن می رویم و به هدفمان می رسیم.

نادي خاطرنشان کرد: کسب نتیجه در ژاپن بستگی به وضعیت موجود دارد، زیرا شرایط مقدماتی المپیک بسیار سخت و حساس است، اما تا کنون والیبال ایران نشان داده که در شرایط سخت قادر به کسب بهترین نتایج است./مح

 

برچسب ها: والیبال ، نادری ، المپیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.