تيم فوتبال پرسپوليس تهران اين روزها شاهد اخبار مهمي است كه علاقه مندان به اين تيم آن را دنبال مي كنند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، پيش از اين اخباري مبني بر حضور علي دايي و ابراهيم زاده  بر روي نيمكت سرخپوشان شنيده شده بود كه اين خبر توسط باشگاه و قبل از باشگاه به وسيله دنيزلي تكذيب شد و قرار است دنيزلي فصل آينده و در ليگ دوازدهم سرمربي اين باشگاه باشد.

در اين گزارش آمده است، دنيزلي عصر فردا وارد ايران شده و مسئوليت خود را در باشگاه پرسپوليس ادامه مي دهد، در اين راستا دنيزلي در فصل نقل و انتقالات عملكرد باشگاه را زير نظر داشته و موافقت خود را با حضور يا عدم حضور بازيكنان به تيم اعلام خواهد كرد.

گفتني است ، پس از مشخص شدن تركيب پرسپوليس دنيزلي براي استراحت به كشور خود باز مي گردد.

*زايد در پرسپوليس ماندني شد

ايمون زايد مهاجم خارجي پرسپوليس با باشگاه سرخپوشان به توافق رسيد.

وی در مورد حذف پرسپولیس از آسیا گفت: ما الاتحاد عربستان را زیاد بزرگ کرده بودیم و آنها آنقدر هم که فکر می کردیم، تیم بزرگی نبودند. ما در نیمه اول بدون دلیل به الاتحاد میدان دادیم و با احتیاط بازی کردیم در صورتی که آنها به اندازه الهلال عربستان قوی نبودند.

او در مورد شانس پیروزی تیمش مقابل الاتحاد اظهار داشت: آنها قوی تر از ما بودند اما این طوری هم نبود که 3 بر صفر پرسپولیس را شکست دهند.

زايد تصريح کرد: الاتحاد سر تر از ما بود اما خودمان را خیلی باخته بودیم و اگر خودمان بودیم، شانس برد داشتیم چون همانطور که دیدید در نیمه دوم بهتر کار کردیم و حریف را تحت فشار گذاشتیم.

وی ادامه داد: حذف از لیگ قهرمانان آسیا تجربه بسیار بدی بود و خیلی ناراحت شدم، دوست داشتم با پرسپولیس به مرحله بعدی مسابقات صعود کنم و بازی با تیم های شرق آسیا را تجربه کنم که متاسفانه حذف شدیم.

او در ارتباط با مهم ترین دلیل ادامه فعالیتش در پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس را دوست دارم و در این مدت علاقه ام نسبت به این تیم بیشتر شده است چون این  تیم در آسیا بی نظیر است و خیلی طرفدار دارد هر جا می روم هواداران به من ابراز علاقه می کنند و احساس می کنم مدیون آنها هستم و باید بیشتر از این  برای پرسپولیس کار کنم و هواداران را خوشحال کنم.

زاید در پایان گفت: امیدوارم برای فصل آینده بازیکنان قوی و خوبی جذب شوند تا برای قهرمانی بجنگیم. دوست دارم فکر تمام بازیکنان ما فقط قهرمانی باشد در حال حاضر دلتنگ خانواده ام هستم و به تعطیلات می روم تا در کنار خانواده  و دوستانم باشم و با انرژی به پرسپولیس بر می گردم تا در کنار این تیم باشم و  قرارداد خود را با باشگاه پرسپوليس تمديد خواهم كرد.

بر اساس مذاكرات انجام شده ايمون زايد قرارداد 2 ساله اي را با اين باشگاه امضاء خواهد كرد./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار