معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 5 گفت: مرکز خدمات اجتماعی منطقه با همکاری نواحی7 گانه اقدام به ساماندهی گسترده کارگران فصلی و ساختمانی سطح منطقه نموده است.

عباس بابازاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: طرح ساماندهی به منظور جلوگیری از اجتماع کارگران فصلی در میادین، جلوگیری از ناهنجاری ها و حفظ زیبا سازی منظر شهری اجرا می شود.
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 5 ادامه داد: در راستای ساماندهی کارگران بانک اطلاعاتی از مشخصات فردی و شغلی کارگران تهیه و سپس شناسنامه ویژه آنها در سامانه در دسترس قرار می گیرد.
وی با اشاره به احداث و بهره برداری از مراکز اسکان کارگری با هدف ارائه خدمات رفاهی و بهداشتی تصریح کرد: در این مراکز اتاق استراحت، نمازخانه و سرویس بهداشتی نیز تعبیه شده است.
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 5 اضافه کرد: سامانه کارگران فصلی با رویکرد حفظ شان این کارگران –افزایش امنیت شغلی و جلوگیری از تبعات هویتی و عدم تجمیع این کارگران در سطح منطقه راه اندازی شده است به همین منظور با طراحی بنر و بروشور، اطلاع رسانی در خصوص ثبت نام کارگران در سامانه صورت گرفته است.
بابازاده در پایان خاطر نشان کرد: کارگران مذکور می توانند جهت ثبت نام و تشکیل پرونده و دریافت کارت اشتغال به نشانی جنت آباد، جنوب شرق میدان چهار باغ، سامانه کارگران فصلی مراجعه نمایند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 44481700 تماس بگیرند./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار