کارشناس فرانسوي تصريح کرد زندگي مردم آمريکا به علت بحران اقتصادي بسيار سخت شده است.

به گزارشبه گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني راشاتودي، مکس کايسر گفت: اقتصاد آمريکا در شرايط بسيار بدي قرار دارد. تنها کساني که در اين شرايط اقتصادي ،پول به جيب مي زنند شبکه تبهکار بانکي کشور است. آنها در پول غلط مي زنند. اين درحالي است که مردم معمولي آمريکا به سختي دستشان به دهانشان مي رسد. نکته جالب توجه اينکه دولت آمريکا حاضر نيست به واقعيتهاي تلخ کشور اذعان کند. افرادي که در عرصه بين المللي ، تجارت جهاني را در اختيار خودشان دارند هرکاري که مي خواهند با اقتصاد جهاني مي کنند. آنها نظام اقتصاد جهاني را با اقداماتشان به خطر مي اندازند. آنها در واقع مردم را دچار وحشت مي کنند. مردم آمريکا بايد با هم متحد شوند تا براي اصلاح اقتصاد کشورشان اقداماتي صورت پذيرد.

باراک اوباما ، رئيس جمهور آمريکا فقط پول را مي شناسد و به افراد ثروتمند پاسخگو است. شايد خوب باشد مردم آمريکا جمع شوند و به اوباما رشوه بدهند تا او به قانون اساسي کشور عمل کند و نه اينکه پيرو و مطيع افراد ثروتمند کشور باشد! در اين ميان شاهد آن هستيم که از اجراي تغييرات در وال استريت سخن گفته مي شود. اين سخن فقط جنبه تبليغاتي دارد و به هيچ وجه ارزش واقعي ندارد. چند سال پيش هم که اقتصاد آمريکا دچار مشکل شده بود ، دولت به کمک ثروتمندان و بانکداران شتافت و مردم به حال خودشان رها شدند. دولت آمريکا هيچ کمکي به 99 درصدي ها نمي کند. دولت آمريکا حامي تبهکاران بانکداري است که يک درصدي ها را تشکيل مي دهند.

مکس کايسر در ادامه افزود:شماري از مردم آمريکا چندي پيش در مقابل خانه وزير خزانه داري کشورشان صف کشيدند و از او خواستند به آنها کمک کند. اين وضع شبيه سنتي است که در ميان مسلمانان رايج است. هر ماه شماري از مسلمانان به در خانه يک روحاني مي روند و از او کمک مي خواهند. مردم آمريکا نيز گويا با اين کار به دنبال اين صدقه ها بوده اند. واقعيت اين است که نوعي رابين هود لازم است تا اقتصاد آمريکا را سرو سامان بدهد بطوريکه پولها را از ثروتمندان فاسد بگيرد و به افراد فقير و نيازمند بدهد. نظام بانکداري آمريکا با مشکلات زيادي مواجه است. اجراي عدالت در اين نظام اقتصادي امکان پذير نيست. پول رايج در آمريکا هم فاسد است. اين پول سلامت لازم را ندارد. بايد تغييرات زيربنايي و اساسي در ساختار اقتصاد آمريکا ايجاد شود. شايد بهتر باشد مردم آمريکا در مقابل خانه مسوولان اقتصادي کشورشان صف بکشند و با بيل جواب آنها را بدهند!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار