با توجه به تجربه ای که از بازیهای گذشته بازیکنان داشتند سعی کردیم در اولین بازی شروعی طوفانی داشته باشیم تا اقتدار خود را نشان دهیم.

قطر بازی بسته و دفاعی را مقابل ما به نمایش می گذارد

مشارکت شده 06 خرداد 1391 - 11:17 قبل از ظهر

تعداد بازدید خبر: 65
عباس ترابیان –رئیس کمیته فوتسال در گفت و گو باخبرنگارباشگاه خبرنگاران گفت: در گذشته معمولا در اولین دیدارهایی که انجام می دادیم کمی ضعیف ظاهر می شدیم و این عمل باعث می شد تا افت کنیم.اما پس از صحبتهایی که سرمربی تیم و کادر فنی با بازیکنان داشتند، در اولین روز از بازیهای قهرمانی آسیا شروعی بسیار عالی داشتیم و توانستیم تیم کره جنوبی را با نتیجه 14 بر یک شکست دهیم.

وی در ادامه بیان کرد: با توجه به اینکه  تیم کره جنوبی لیگ فوتسال را راه اندازی کرده و دیدارهای تدارکاتی خوبی با تیم های مطرح انجام داده بود، حریف دست و پا بسته ای برای ایران محسوب نمی شد اما با توجه به تجربه بالای بازیکنان، برنامه های تمرینی و موارد فنی که کادر تیم ملی به ملی پوشان اعلام کرده بودند، توانستیم با اقتدار از سد این تیم بگذریم.

وی در خصوص دیدار مقابل قطر گفت: با توجه به اینکه در بازی اول ما با14 گل کره جنوبی را از پیش رو برداشتیم، پیش بینی  می کنیم که تیم قطر بازی بسته  و دفاعی را مقابل ما به نمایش بگذارد که اگر این اتفاق رخ دهد بالطبع گل های کمتری به ثمر خواهد رسید.فکر نمی کنم مقابل قطر دیدار سختی را پیش رو داشته باشیم اما با قدرت هر چه تمام تر مقابل این تیم ظاهر خواهیم شد./با

 


چاپ [P]
برچسب ها: فوتسال ، ترابیان ، شمسائی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار