مدیر مركز هنرهای نمایشی حوزه هنری خاطر نشان كرد : با توجه به فعالیتهای ارزشمندی كه از تئاتر استانها دیدم براین باورم كه وضعیت فعلی تئاتر استانها به مراتب جدی تر از تئاتر تهران است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران از  پایگاه خبری حوزه هنری ، رحمت امینی در تشریح سفر اخیر خود به استان خراسان رضوی و بررسی فعالیتهای نمایشی حوزه هنری این استان گفت : به دعوت مسوولان نمایش حوزه هنری استان خراسان رضوی سفر چند روزه ای را به مشهد داشتم و خوشحالم از اینكه اعلام كنم تئاتر این استان روزهای بسیار خوبی را می گذراند.

وی ادامه داد : خوشبختانه در سفری كه انجام شد شاهد افتتاح یك تالار نمایشی با كیفیت در حوزه هنری استان خراسان رضوی بودم كه طی آن نمایش « كنار » از تولیدات واحد نمایش این استان نیز به صحنه رفت البته در این سفر در جریان فعالیتهای شورای نمایشنامه نویسان حوزه هنری هم قرار گرفتم كه خوشبختانه با فعالیتهای خوبی كه در این شورا انجام گرفته به طور حتم شاهد اتفاقات بسیارارزشمندی در جهت اعتلای تئاتر استان خراسان رضوی خواهیم بود . چرا كه برگزاری جلسات هفتگی و تلاش برای تولید متن از جمله فعالیتهایی بود كه نشان دهنده توجه هنرمندان این استان به تئاتر است .

مدیر مركز هنرهای نمایشی حوزه هنری همچنین به اجرای نمایش « مرگ فروشنده » نوشته آرتور میلر و كارگردانی طباطبایی در مشهد اشاره كرد و گفت : خوشحالم از اینكه می بینم یك اثر نمایشی 2 ساعته چگونه مخاطب را در تالار نمایش نگه می داشت و در طول 40 شب اجرای خود باعث شد كه بسیاری از تماشاگران حتی پشت درهای بسته بمانند .

امینی خاطر نشان كرد : وقتی چنین توجه و تلاشی را در تئاتر استانها مشاهده می كنم با قاطعیت می توانم به آینده تئاتر استانها امیدوارباشم و بر این باور باشم كه وضعیت فعلی تئاتر استانها به مراتب جدی تر از وضعیت فعلی تئاتر تهران است./م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.