دبير مسائل سياسي داخلي بسيج دانشجويي دانشگاه علامه طباطبايي گفت: اقتصاد اروپا و غرب به مذاکرات گره خورده است و غرب بايد در نشست مسکو از مواضع خود کوتاه آيد.

نظريان دبير مسائل سياسي داخلي بسيج دانشجويي علامه طباطبايي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران گفت: غرب در اين مذاکرات خواستار عقب نشيني ايران از مواضع خود بود؛ اما ايران از حقوق ملت خود دفاع کرد و پافشاري بيشتري بر مواضع خود نشان داد.


وي ادامه داد: اشتون و گروه 1+5 در مذاکرات به دنبال اجراي قطعنامه شوراي امنيت است، اما ايران به تعليق غني سازي تن نمي دهد و در چهارچوب فعاليت هاي هسته اي غيرنظامي عمل مي کند و هيچ نيرويي نمي تواند بازدارنده اين عمل شود.


دبيرمسائل سياسي بسيج دانشگاه علامه طباطبايي گفت: لابي صهيونيستي در آمريکا و اروپا باعث شد تا در مذاکرات 1+5 دقيقا مواضع اسرائيل و اوباما مطرح شود و سفر نماينده آمريکا بعد از نشست به تل آويو حاکي از اين روابط پشت پرده مي باشد.


نظريان با توجه به فاصله اندکي که بين مذاکرات بغداد تا مسکو وجود دارد گفت: اقتصاد اروپا و غرب به اين مذاکرات گره خورده است و غرب به دنبال تسريع در مذاکرات و يافتن نتيجه قطعي است و غرب بايد در نشست مسکو از مواضع خود کوتاه آيد و تيم مذاکره کننده ايران از حقوق خود دست برندارد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار