حمید رضا حاجی بابایی گفت: کار مدرسه سازی، اقدام بزرگی است که باید هر سال ادامه یابد و امسال نیز بودجه خوبی در این زمینه داریم و امسال؛ سال طلایی در مدرسه سازی است.







به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت؛ حاجي بابايي درباره برنامه های این وزارتخانه برای نوسازی و تجهیز مدارس در مناطق محروم اظهار داشت: مدرسه محروم در همه جای کشور وجود دارد و جالب این که محروم ترین شهر کشور از نظر مدرسه سازی شهر تهران است. در تمام نقاط مختلف کشور مشغول مدرسه سازی هستیم و امسال 4 میلیون متر مربع مدرسه در حال ساخت است و به سمتی حرکت می کنیم که سه هزار پروژه برای هفته دولت در شهرها و روستاهای مختلف افتتاح خواهد شد.


وی در ادامه گفت: ولی این که ادعا کنیم که تمام محرومیتها را می توان در ظرف امسال برطرف کرد، حرف بی حساب و کتابی خواهد بود زیرا نه بودجه لازم وجود دارد و نه چنین ظرفیتی در کشور که بتوان در ظرف یکسال تمام نیازها را در بخش مدرسه سازی و تجهیز مدارس برطرف کرد.


امسال؛ سال طلایی در مدرسه سازی است

حاجی بابایی تاکید کرد: با توجه به نیازهای کشور و افزایش سالیانه جمعیت دانش آموزی، سالها مدرسه سازی ادامه خواهد داشت. ولی امسال؛ سال طلایی در مدرسه سازی است و در هیچ سالی به اندازه امسال مدرسه سازی نشده است.

وزیر آموزش و پرورش افزود: کار مدرسه سازی، اقدام بزرگی است که باید هر سال ادامه یابد و امسال نیز بودجه خوبی در این زمینه داریم و برای سال بعد نیز برنامه ها ادامه خواهد یافت و امیدواریم بتوانیم قسمتی از مشکلات را حل کنیم.


تخصیص 20 درصد اعتبارات برای تجهیز مدارس

وی همچنین از تخصیص 20 درصد از اعتبارات در سالجاری برای تجهیز مدارس کشور خبر داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار