دانشجویان بسیجی72 دانشگاه کشور بمناسبت شهادت امام نقی(ع) بيانيه صادر كردند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران دانشجويان بسيجي 72 دانشگاه کشور به مناسبت شهادت امام نقي (ع) بيانيه اي صادر کردند، متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 از مسلمانان غیور مى‏خواهم تا در هر نقطه که آنان را یافتند، سریعاً آنها را اعدام نمایند تا دیگر کسى جرأت نکند به مقدسات مسلمین توهین نماید و هر کس در این راه کشته شود، شهید است ان شاء اللَّه(حکم ارتداد سلمان رشدی از سوی امام خمینی(ره))

 

انا لله و انا الیه راجعون

 

در آستانه سالروز شهادت ابن الجواد (ع) بار دیگر بی حرمتی به امام دهم شیعیان حضرت هادی الائمه امام علی النقی (ع) را به پیشگاه امام زمان(عج) ، امام خامنه ای و امت عظیم جهان اسلام تسلیت عرض می نماییم.

 

ما دانشجویان بسیجی 72 دانشگاه کشور این دست بی حرمتی های هدفمند و نقض صریح حقوق بشر از سوی کوردلان اوباش را قویا محکوم می کنیم و احقاق حق تضییع شده و تلاش برای مرهم نهادن بر  لطمه شدید روحی مان را حق مسلم خود می دانیم.

 

بنا به فتوای محکم و مستند مراجع عالی قدر شیعه خواننده هتاک "شاهین نجفی" مرتد اعلام شده و ما به درک واصل کردن وی را پیگیری و محقق خواهیم کرد.

 

 از آنجا که مردم ایران صلح طلب هستند و امنیت کشورهای جهان برایشان اهمیت دارد؛ به دولت و پلیس آلمان هم اعلام می کنیم؛ به جهت حفظ دوستی و تداوم روابط پایدار؛ این خواننده هتاک را به جمهوری اسلامی ایران تحویل نماید.

 

ما پیگیری حقوق مسلم خود در دادگاه ها و مراجع با صلاحیت جهانی را ادامه خواهیم داد.


برچسب ها: بیانیه ، بسیج ، دانشگاه ، شهادت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار