در پی انتشار خبری در سایت‌های اینترنتی با موضوع اظهارات یک دریافت‌کننده مسکن‌ مهر مبنی بر اینکه جلوی دوربین تلویزیون به ما خانه دادند، چهار روز بعد هم پس گرفتند از سوی اداره‌کل راه و شهرسازی این موضوع تکذیب شد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  از مشهد، به نقل از خراسان رضوي ،در مطلب انتشار یافته اشاره شده است که «فردی که در جریان سفر رئیس جمهور به مشهد به عنوان یکی از دریافت‌کنندگان مسکن مهر در سیما با وی مصاحبه و درباره مزایای مسکن مهر تبلیغ کرده بود، مدعی شد پس از چند روز خانه را از وی پس گرفته اند» این در حالی است که با بررسی دقیق اداره‌کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی این مطلب از اساس کذب محض است.

جهانبخش جهانی که کارگر ساختمانی مشغول به کار در پروژه‌های مسکن مهر خراسان‌رضوی است که واحد مسکن مهر خود را در شهرک مهرگان مشهد تحویل گرفته است.

سپس همان واحد را ابتدا با 2.5 میلیون تومان سود به یک نفر و مجدداً با 5.5 میلیون تومان سود (تاکید می‌شود همان واحد مسکن مهر را) به فرد دیگری واگذار کرده است که پس از دریافت تذکر از جانب مسئولان شرکت پیمانکار واحدهای مسکونی، خریداران از خرید واحد انصراف داده‌اند.

همچنین به اطلاع می‌رساند فروش مسکن قبل از تحویل و انتقال اسناد به متقاضی مسکن مهر (جهانبخش جهانی) به ویژه عدم دریافت دفترچه اقساط وام مسکن مهر، خلاف قوانین و مقررات است./ج1

به اطلاع می‌رساند مراحل لغو فروش واحد مسکونی مهر واگذار شده به دو نفر در حال انجام است.

بنابر بررسی انجام شده نشان می‌دهد از آنجا که تاکنون هیچگونه ابلاغی از جانب شرکت پیمانکار در ارتباط با الزام تخلیه واحد مورد اشاره به فرد متخلف داده نشده است، بدیهی است که باز پس‌گیری واحد مسکونی از اساس کذب است.

در ضمن در سفر رئیس جمهور به خراسان‌رضوی تنها آقایان قدیر زحمتی و ابوالفضل اصالتی از رئیس جمهور کلید واحد مسکونی خود را دریافت کردند که هم اکنون در واحد‌های خود ساکن هستند.

در این راستا به اطلاع عموم شهروندان متقاضی واحدهای مسکن مهر می‌رساند که با توجه به اهداف دولت مهرورز برای خانه‌دار شدن اقشار محروم جامعه و جلوگیری از دخالت واسطه‌ها در امر واگذاری این واحدها، در صورت نیاز به واحد مسکونی به صورت مستقیم در سامانه مسکن مهر ثبت‌نام کنند و از مراجعه به دلالان و واسطه‌گران خودداری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.