حاجي بابايي گفت: با تلاش هاي قائم مقام ورزش و تندرستي آموزش و پرورش و احياي ورزش مدارس به يكي از آرزوهاي ديرينه ام رسيدم و اميدوارم اين راه ادامه داشته باشد.


شاهين حاجي بابايي در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: در حال حاضر در مقاطع مختلف شاهد ورزش در رشته هاي شنا، طناب زني، ژيمناستيك و ... هستيم كه اميدوارم بتوانيم در آينده در هر مقطعي با توجه به امكانات دانش آموزان رشته ورزشي خود را انتخاب كنند و در آن فعال باشند.

وي ادامه داد:‌ آمار و ارقام بيانگر تلاش بي حد و حصر معاونت ورزش و تندرستي آموزش و پرورش است و اميدوارم اين روند به همين شكل و با سرعت بيشتر ادامه يابد و ورزش قهرماني ما نيز بتواند از نخبه هاي ايراني و مستعد در امر ورزش از بستر مهيا شده آموزش و پرورش استفاده كند.

حاجي بابايي ادامه داد: سن ورود يك قهرمان در عرصه ورزش حرفه اي 18 سال است و با توجه به طول سنوات قطع دبستان و متوسطه اين بسترسازي فقط از طريق آموزش و پرورش مهيا مي شود.

وي افزود: بايد با جذب نيروهاي مستعد در ورزش فضايي را در آموزش و پرورش كشور بوجود بياوريم كه حتي ديگر معلمان نيز علاقه مند به ورزش باشند و ديگران را نيز تشويق و ترغيب كنند.

وي خاطر نشان كرد: خوشبختانه با جذب نيروهاي متخصص در امر ورزش و دانشگاه فرهنگيان و دبيراني كه از طريق دانشگاه تربيت معلم جذب مي شوند كمبودها و نقصان ها را در بخش معلم تخصصي ورزش از بين برده و در آينده نيز اين مسئله را ادامه خواهيم داد.

حاجي بابايي گفت:‌ مي بايستي در استان هاي مختلف به صورت همايش هاي اختصاص و عمومي، مردم را تشويق به ورزش كرد تا مجبور نشوند براي ايجاد سلامتي به تمام راه ها روي بياورند و ورزش را فراموش كنند چرا كه ورزش مي توان بهترين پزشك براي سلامتي انسان باشد.

وي افزود: فضاهاي ورزشي در صورتي كه نبوغ و برنامه ريزي در آن باشد به بهترين نحو مورد استفاده قرار مي گيرد و من به شخصه از عملكرد ورزش دانش آموزان رضايت دارم اما معتقدم حمايت هاي لازم انجام پذيرفته و من در حال حاضر در اين قضيه بستانكار هستم و معاونت ورزش و تندرستي و سلامت دانش آموزي مي خواهم با يك حركت جهادي و پشتكار مضاعف اين راه را ادامه دهد و اين تحول بنيادين ما را به سر منزل مقصود برساند.

وي گفت: به عنوان وزير آموزش و پرورش نيروهايي كه اسير نيز هستند را نمي پسندم و مديران ما مي بايستي فضاي كاري خود را به دفتر كار خود محدود نكنند و بايد با استفاده از فكري نو، نبوغ و نوآوري فضا پويايي را در ورزش دانش آموزي بوجود بياورند.

وي در پايان اطمينان داد كه ورزش دانش آموزي اين روند روبه رشد را ادامه خواهد داد و گفت: انتخاب قائم مقام آموزش و پرورش در امر ورزش و سلامت با مطالعه انجام شد و خوشحال هستم كه هاشمي در اسن سمت باعث پوياي ورزشي كشور در بخش مدارس شده و موفقيت هاي داخلي و بين المللي بيانگر اين موضوع است كه راه را درست رفته ايم و بايد سرعت عمل را به همراه دقت در آينده نيز چاشني اين موفقيت قرار دهيم و گام هاي بلندي در راه ورزش برداريم./ام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار