رئیس شورای اسلامی باقرشهر گفت: " جشنواره خدمت " اقدامي براي آشنائی بیشترشهروندان با دست آوردهای دستگاهها در حاشیه سفرهاي استاني دولت است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران نمایشگاه دستاوردهای سفرهای استانی همزمان با صدمین سفر استانی رئیس جمهور به استان خراسان رضوی تحت عنوان جشنواره خدمت با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری تهران ، فرماندار شهرستان و مسئولین ادارات شهرستان ری در محل فرهنگسرای ولاء افتتاح شد .

رئیس شورای اسلامی باقرشهر عنوان داشت:  شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر با توجه به امکانات و اقدامات چشمگیر خود در سالهای اخیر در این نمایشگاه که تحت عنوان جشنواره خدمت به دستاوردهای سفرهای استانی پرداخته می شود شرکت نموده است تا بخشی از فعالیتها و برنامه های خود را به معرض بازدید کنندگان محترم قرار دهد .

وی افزود: تمام سعی و تلاش ما در شورای اسلامی باقرشهر این است تا با مشاوره با کارشناسان مختلف ، پروژه های مناسبی را برای شهر تعریف و با همکاری شهرداری اجرا نمائیم و در این نمایشگاه برخی از اقدامات انجام شده به نمایش گذاشته شده است.

همچنین نائب رئیس شورای اسلامی باقرشهر نیز ضمن تقدیر و تشکر از تلاش روابط عمومی جهت شرکت در نمایشگاه و ارائه گوشه ای از اقدامات انجام شده افزود : باقرشهر یکی از شهرهای مستعد استان تهران است که با حضور مدیران با تجربه و سختکوش به سمت آبادانی و رفاه هر چه بیشتر گام برداشته است.

علی فرجی اظهار داشت: کسب رتبه های نخست در زمینه ارتقاء سرانه های ورزشی و فضای سبز ، کسب مقام روابط عمومی برتر در بین شهرداریهای استان تهران و ایجاد پروژه های زیربنائی مانند استادیوم ده هزار نفری ایثارگران و مجموعه های ورزشی تفریحی فدک ، ارغوان و عطر سیب و... از جمله افتخاراتی است که ارائه آنها در غالب یک نمایشگاه نمی گنجد .

لازم به ذکر است، نمایشگاه جشنواره خدمت تا 7  خرداد از ساعت 14 لغایت 20 در محل فرهنگسرای ولاء برپاست./ز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار