حسین خوران، جوان برگزیده معلول در بخش خلاقیت گفت: برگزاری جشنواره­هایی با موضوع جوانان و به ویژه معلولین در تقویت حس خودباوری جوانان دارای توانمندی­­­های خاص بسیار مفید است و اگر ادامه یابد مثمر ثمر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران ، نفر سوم برگزیده در بخش توانمندی­های خاص جشنواره ملی جوان ایرانی،  از این جشنواره به عنوان یک خاطره خوب و فراموش نشدنی یاد کرد و افزود: جشنواره ملی جوان ایرانی جشنواره­ای ارزشمند بود و از تکرار نشدن آن مأیوس بود. تداوم برگزاری این جشنواره با عنوان جشنواره حضرت علی اکبر(ع) نویدبخش و خوشحال کننده است.
خوران افزود: در این سفر با افرادی که دارای توانمندی­های خاص هستند و قابلیت­های فراوانی دارند آشنا شدم که تنها به لحاظ محدودیت­های جسمانی و ظاهری در جامعه کمتر دیده شده و به حاشیه رانده شدند، اما این جشنواره آنها را دید و مطرح کرد.
این برگزیده بخش توانمندی­های خاص اظهار داشت: باید جوانان برگزیده در حد تقدیر و تشکر در جشنواره باقی نمانند و در جامعه بیشتر جدی گرفته شوند. باید مسئولین تدابیری بیاندیشند که از فکر و ایده­های این جوانان استفاده شود، چراکه آنها می­توانند مسئولین و مشاورین کارآمد جامعه در تمامی بخش­ها باشند.
شایان ذکر است حسین خوران 9 اختراع ملی و افتخاراتی چون کسب مدال­ها و جوائزی از نمایشگاه­های خارج از کشور شده و همچنین دارای عناوین زیادی در جشنواره­های داخلی می­باشد و موفق به طراحی سیستم هشدار دهنده و هدف­گیری لیزری برای هدایت موشک­های ضد تانک شده که هم اکنون در مرحله­ ی تولید است./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار