مهلت ارسال مقاله به همایش بین المللی پیشگیری از بیماری های قلبی تا 15 شهریور ماه تمدید شد.

گزارش باشگاه خبرنگاران فارس، رئیس همایش بین المللی پیشگیری از بیماری های قلبی گفت : با توجه به این که بيماري هاي قلب و عروق ، جزو اولين عوامل مرگ و مير در کشور و جهان تلقي مي شود ، مركز تحقيقات قلب و عروق دانشگاه علوم پزشکی شیراز با هدف استفاده از نيروهاي دانشگاهي در شناخت بيماري هاي بومي و منطقه اي و اجراي پروژه هاي تحقيقاتي در سطح ملي و پيشگيري و ارائه راهكارهاي مناسب در تشخيص و درمان بيماري هاي قلب وعروق و بويژه بيماري آترواسكلروز كرونري قلب ، اقدام به برگزاری این همایش بین المللی کرده است .
دکتر زیبایی نژاد افزود : بررسی عوامل بیماری های قلبی و راه های پیشگیری از آن ارائه راهكارهاي مناسب در تشخيص و درمان ، تشخیص بيماري آترواسكلروز كرونري قلب ، استفاده از سلول هاي بنيادي در درمان و بكارگيري دانش ژنتيك در تشخيص و درمان بيماري هاي قلبي و عروقي از محورهای این همایش بین المللی است .
گفتني است، محققان و پژوهشگران از سراسر کشور می توانند تا 15 شهریور ماه با مراجعه به آدرس اینترنتیir.Sums.ac.crc.www نسبت به ارائه مقالات خود اقدام کنند .
يادآور مي‌شود؛ همایش بین المللی پیشگیری از بیماری های قلبی 17 تا 19 آبان ماه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار می شود./ج1
برچسب ها: مهلت ، مقاله ، قلبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.