باید الگوهایی را معرفی کنیم تا مشوق نسل جوان برای تفکر باشند

اسلام کریمی، رئیس مرکز نخبگان شاهد و ایثارگر گفت: جشنواره ابداع و ابتکار خوبی است و لازمه­ی دنیای امروز ما است.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران رئیس مرکز نخبگان شاهد و ایثارگر با بیان این مطلب که برگزاری جشنواره با توجه به موضوع محوری آن می­تواند بسیار تأثیرگذار باشد گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران می­تواند به عنوان بازوی مستقیم وزارت ورزش و جوانان فعالیت کند و ابزارها و سازوکارهایی که در بنیاد وجود دارد به این بخش منتقل شود.
وی افزود: ما باید نمادها و الگوهایی را معرفی کنیم تا مشوق نسل جوان برای تفکر باشند. برگزاری جشنواره با هدف الگوسازی کاری بزرگ است که در فکر جوانان جرقه­ای ایجاد می­ کند تا به موضوعات مطرح شده در جشنواره فکر کنند و به استعدادهای درونی خود سمت و سو بخشند.
رئیس مرکز نخبگان شاهد وایثارگر  ادامه داد: وظیفه ما این است که برای جوانان جذابیت ایجاد کنیم و از آنجا که جشنواره با موضوعات محوری متنوع جوانان را دعوت به مطرح شدن و دیده شدن می­کند، می­تواند بسیار الگوساز و سازنده باشد.
اسلام کریمی افزود: مطرح شدن حتی یک جوان برتر در جشنواره که ویژگی­های خاصی دارد می­تواند سایر جوانان را به سمت فعالیت و مشارکت بیشتر دعوت کند و  از سویی دیگر گام بزرگی برای رفع مشکلات و دغدغه­های آنان باشد./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار