مدير عامل شرکت بيمه ايران با اعلام اين که ضريب نفوذ بيمه در كشور در حدود يك و نيم درصد توليد ناخالص ملي است ، گفت : بيمه نوسان نرخ ارز و طرح ارزش مضاعف سهام شركت هاي بورسي از طرح هاي جديد اين شركت است.


به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران؛ جواد سهاميان مقدم اعلام كرد : بيمه فرا گير ديگري به نام بيمه مستمر ي مادام العمر در ماه هاي آينده به بازار معرفي مي شود.
وي تاکيد کرد : مقررات زدايي و باز بودن دست صنعت بيمه براي توسعه در بخش دولتي در توسعه اين صنعت ، موثر است که به زودي در بيمه ايران براي افزايش ضريب نفوذ بيمه ، عملياتي مي شود.
سهاميان مقدم گفت : اطلاع رساني و فرهنگ سازي بيمه در جامعه در افزايش ضريب بيمه موثر است و شركت هاي بيمه بايد با خدمات سريع و آسان و  با نيازسنجي از نياز هاي بيمه اي مردم در حوزه هاي فردي ؛ اجتماعي و اقتصادي ؛ پوشش هاي مناسبي ارائه دهند .
سهاميان مقدم گفت : نيازسنجي و فرهنگ سازي براي رشد صنعت بيمه  در كشور ضروري است.
مدير عامل بيمه ايران گفت : به مناسبت سالروز آزاد سازي خرمشهر از سوم خرداد تا سوم تير ماه به همه  كساني كه  در استان خوزستان به طور كامل بيمه نامه شخص ثالث از بيمه ايران خريداري كنند ؛ 10 درصد تخفيف داده مي شود.
وي افزود  : 10 درصد تخفيف به افرادي كه الحاقيه در اين مدت خريداري كنند هم اعطا مي شود.

بنا بر اين گزارش مديران ستاديي و اجرايي شرکت بيمه  ايران در روز پنجشنبه با حضور در يادمان شهداي شلمچه ياد و خاطره شهدا هشت سال دفاع مقدس را گرامي داشتند.
رئيس هيئت مديره و مديرعامل بيمه ايران در شلمچه گفت :حماسه سوم خرداد بايد در ميان  ملت ايران و جهانيان به يك باور فرهنگي تبديل شود ، سوم خرداد حماسه اي ماندگار در راه دفاع از ارزش هاي اسلامي و هشت سال دفاع مقدس است که بايد براي نسل هاي جوان به خوبي تبيين شود.
سهاميان گفت : پيروزي سوم خرداد نتيجه ايستادگي ؛ مقاومت و استقامتي
است كه در خرمشهر ثبت شد و سوم خرداد روز مقاومت ؛ پيروزي و روز عزت و اقتدار
ملت فهيم ايران اسلامي است و صيانت از ارزش هاي اين حماسه عظيم براي نسل جديد انقلاب يك وظيفه ملي است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار