مدير كل آموزش و پرورش همدان گفت: موزه هاي مدرسه از جمله موزه مدرسه ابن سينا، تاريخ و تمدن اين استان را با نگاه تربيتي معرفي خواهد كرد

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران عباس حسني محتشم گفت : زيبنده پايتخت تاريخ و تمدن ايران زمين است كه داراي موزه آموزش و پرورش باشد.
وي همچنين اضافه كرد: مجموعه تعليم و تربيت كشور در جهت تقويت روحيه خودباوري دانش اجراي چنين كارهاي بزرگي را در كشور شروع كرده و يكي از مظاهر اجرايي و عملياتي اين اقدام آشنايي دانش آموزان با نوع تعليم و تربيت گذشتگان است.
وي اضافه كرد: تربيت زيباترين وديعه الهي است كه بر عهده انسان گذاشته شده و از ماموريت هاي اصلي آموزش و پرورش شناساندن مفهوم انسانيت به انسان است.
حسني محتشم تصريح كرد: اعتماد به نفسي كه امروز در مديران و جوانان توانمند كشور ديده مي شود كه با تمام قامت در برابر نظام سلطه ايستادند، همه مديون آموزش و تربيت گذشته است.
وي در ادامه گفت: موزه مدرسه ابن سينا اول مهر ماه سال جاري با حضور مسوولان و مديران كشوري در همدان راه اندازي مي شود.
وي همچنين با اشاره به قدمت 80 ساله دبيرستان ابن سينا به عنوان قديمي ترين مدرسه استان گفت: از راهكارها و زيرفصل هاي تعليم و تربيت آشنايي دانش آموزان با مفاخر گذشتگان است.
وي در ادامه خطاب به فرهنگيان، دانش آموزان و شهروندان همدان گفت: آثاري كه از مدارس قديمي و يا لوازم التحرير قديمي داريد به اين موزه مدرسه، براي آشنايي دانش آموزان تحويل دهيد./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار