لیگ برتر فوتسال بانوان هفته شانزدهم خود را به پایان رسانده است و به فاصله 2 هفته مانده به اتمام رقابت ها تیم ایثار پرسپولیس با اختلالف 7 امتیاز قهرمانی خود را تثبیت نموده است.


به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در دیدارهای این فصل لیگ برتر فراز و نشیب و کمی کاستی های بی شماری وجود داشت اما همین که یک لیگ در حال حرکت داریم جای شکرش باقی است.
حضور ملی پوشان در لیگ بانوان باعث گرمی این رقابت ها شده و دو هفته پایانی این رقابت ها شاید تنور این مسابقات را گرم تر کند.
جدول رده بندی لیگ فوتسال بانوان با صدرنشینی  پرسپولیس 43 امتیازی آغاز می شود و تیم حفاری با 36 امتیاز به دنبال آن و حجاب قزوین با 35 امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد.
نکته جالب توجه نماینده فارس است که تا به حال فقط توانست 3 امتیاز به دست بیاورد که از مجموع 16 بازی در نوع خود جالب توجه است و اما در هفته هشتم دور برگشت این رقابت ها دیدارهای ذیل برگزار می شود.
تیم های ایثال پرسپولیس و حجاب قزوین در ورزشگاه غدیر تهران به مصاف یکدیگر می روند.
تیم نیوشا و گیلان با تیم فولاد ماهان اصفهان در ورزشگاه کارگران رشت به رقابت می پردازند در ورزشگاه بهشتی مشهد نیز تیم فردوسی مشهد و وحدت ساری به دیدار یکدیگر می روند.
تیم ملی حفاری اهواز با صنعت نفت آبادان در اهواز، ورزشگاه شرکت نفت به رقابت می پردازند و در آخر تیم شاهین بندر عباس با تیم فارس بازی دارند که به علت انصراف تیم اراد جرعه فارس این دیدار به صورت نمی گیرد.
جدا از قهرمانی یا ناکامی تیم ها در این رقابت ها حضور تیم ملی فوتسال در تورنمنت های بین المللی و بازی های مداوم در لیگ باعث شده فوتسال ما پیشرفت قابل توجهی داشته باشد و این نوید روزهایی خوبی را برای بانوان فوتسالیست می دهد و امابهترین گلزنان لیگ برتر فوتسال بانوان کشورمان به شرح ذیل است.
فاطمه اعترادی با 25 گل که در تیم حجاب قزوین به عنوان اولین گلزن لیگ برتر تا پایان هفته هفتم دور برگشت به شمار می رود.
سهیلا ملمولی در تیم صنعت نفت آبادان، سمیه غلامی در تیم حفاری اهواز، فرحناز حیدری در تیم حجاب قزوین با 19 گل در رده دوم قرار دارند./ق
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار