ملی پوش وزن 55 کیلو گرم تیم کشتی فرنگی گفت: فرصت کسب مدال در المپیک پکن را فقط به دلیل عدم تمرکز مسائل روحی و روانی از دست دادم.

حمید سوریان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: رقابت های جام جهانی روسیه از سطح بسیار بالایی برخوردار بود چرا که 10 تیم دنیا قبل از المپیک با هم به مبارزه پرداختند.
 وی درباره عملکرد خودش در رقابت های جام جهانی روسیه گفت: به جزء کشتی اول با حریف باکویی که روی عدم تمرکز ودست کم گرفتن حریف مغلوب شدم بقیه مبارزاتم را با برتری پشت سر گذاشتم به خصوص آن که ما تکلیف روس را که دارنده مدال طلایی المپیک پکن است را در کشورش شکست دادم و این رقابت ها باعث شد بدنم در شرایط مسابقه قرار بگیرد.
 سوریان تصریح کرد: در رقابت های جام جهانی برایم این امر مسجل شد که اگر با تمرکز روی تشک حاضر شوی هر کشتی گیری را می توان شکست داد حتی اگر آن حریف قهرمانی المپیک باشد.
وی درباره روزهای آتی تا المپیک اظهار داشت: به طور یقین روزهای سرنوشت سازی را پیش رو داریم و در این فرصت باید ضمن برطرف کردن نقاط ضعفم به لحاظ روحی وروانی نیز خود را به شرایط مطلوب برسانم چرا که درالمپیک مسائل روانی نقش تعیین کننده ای در موفقیت یک ورزشکار خواهد داشت.
 دارنده 5 مدال طلای کشتی آزاد جهان گفت: هدفم از حضور در بازی های المپیک 2012 تکمیل ویترین افتخارم است به همین دلیل از تجربه ام به بهترین شکل بهره خواهم گرفت تا در نهایت به آن چه  آرزو دارم برسم./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار