شهردار منطقه 18 گفت : فاکتور زمان در مواقع بروز بحران و بلایای طبیعی نقش تعیین کننده ای داشته و در یک لحظه می توان سرنوشت یک عملیات منسجم و گروهی را تغییر داد.



به گزارش  خبرنكار اجتماعي باشگاه خبرنگاران مهندس محمد صارمی زاده در نخستین نشست فصلی نمایندگان نهادهای درون و برون سازمانی ستاد پیشگیری و مدیریت بحران منطقه در سالجاری ضمن بیان مطلب فوق افزود : در جریان حادثه اخیری که در مترو به وقوع پیوست ، مدیریت زمان باعث شد تا کار تخلیه مسافرین بدون هیچگونه تلفات جانی انجام و بخش عملیاتی کار که همانا تخلیه سیلاب و پاکسازی آثار آن آغاز شود.
وی همچنین اضافه کرد : اجرای مانورهای اطفاء حریق ، تخلیه امن و اسکان اضطراری و زلزله یک نوع شبیه سازی از حوادث واقعی است که نهادهای درون و برون سازمانی در جریان آنها به تمرین وظایف و اختیارات خویش پرداخته و بر میزان تعامل و همکاری با یکدیگر می افزایند.
صارمی زاده در بخش دیگری از سخنان خویش بر ضرورت تهیه و تدوین نقشه ای از نقاط آسیب پذیر منطقه تأکید کرد و اظهار داشت : شناسائی نقاط آسیب پذیر و تهیه بانک اطلاعاتی از تأسیسات و امکانات نهادهای درون و برون سازمانی منطقه در غالب یک نقشه امری بسیار ضروری است ، چرا که به کمک آن می توان در مواقع لزوم به مقابله با بحران پرداخت.
در این جلسه هر یک از نمایندگان نهادهای درون و برون سازمانی منطقه دقایقی پیرامون مجموعه اقدامات انجام شده در سالجاری و همچنین نحوه برگزاری مانور سراسری شرکت گاز تهران در منطقه به ایراد سخنرانی پرداختند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار