دروازه بان سابق تيم فوتبال پرسپوليس گفت: پرسپوليس مقابل الاتحاد عربستان خيلي بد بود و بدترين بازي آسيايي اش را انجام داد و در نهايت 3 بر صفر باخت.

سعيد عزيزيان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: پرسپوليس در بازي مقابل الاتحاد عربستان خيلي بد بود و به نظر من بدترين بازي اش در ليگ قهرمانان آسيا را به نمايش گذاشت و به همين دليل باخت، معلوم نبود پرسپوليس دراين ديدار قصد داشت دفاع كند يا حمله و در واقع تيم دنيزلي تاكتيك نداشت.

وي افزود: روي گل دوم الاتحاد تمام بازيكنان پرسپوليس ايستاده بودند و فقط بازيكنان حريف و توپ را نگاه مي كردند و كسي حركت نكرد تا آفسايد را پر كنند و گل بخورند.

او ادامه داد:‌ الاتحاد تيم خوبي بود و بسيار با نظم و با برنامه كار كرد اما اگر پرسپوليس خودش بود، حتماً بازي را مي برد. بازيكنان الاتحاد از جناحين نفوذ مي كردند و برنامه هاي تاكتيكي شان را اجرا كردند و نتيجه هم گرفتند.

مربي سابق دروازه بانهاي پرسپوليس اظهار داشت: نمي دانم پرسپوليس چرا اينقدر بي روحيه بود، نمي دانم داخل تيم چه اتفاقاتي افتاده بود كه تا اين حد بچه ها بي روحيه بودند. مشخص بود كه پرسپوليس قبل از اين ديدار بازي را باخته بود و هيچ كدام از بچه ها خودشان نبودند.

وي افزود:‌ پرسپوليس در اين ديدار بازيكن شاخص نداشت و الاتحاد بسيار منسجم و با نظم بازي كرد و در نهايت توانست 3 گل بزند و به جمع 8 تيم برتر آسيا صعود كند.

عزيزيان تصريح کرد: پرسپوليس بد كار كرد چون دنيزلي در ارنج ابتدايي اش اشتباه داشت، غلام رضايي درنميه اول سمت چپ بازي كرد كه اصلاً كارآيي نداشت و در نيمه دوم رضايي به جناح راست رفت كه بهتر كار كرد. پرسپوليس در بازيهاي اخيرش جابه جايي زيادي در پست هاي مختلف داشت و همين مسأله به تيم ضربه زد.

عزيزيان در پايان گفت:‌ دنيزلي مربي خوبي است اما زماني كه استيلي سرمربي تيم بود، وقتي تيم مساوي بود هم عليه او شعار مي دادند كه در نيم فصل اول 22 امتياز گرفت. هواداران از دنيزلي حمايت كردند و به جز بازي آخر كه محسن عاشوري سرمربي تيم مقابل فولاد خوزستان بود، دنيزلي در نيم فصل دوم 17 امتياز گرفت و در هر بازي 3 گل يا 4 گل خورد كه نتيجه مطلوب و قابل قبولي نيست، عملكرد مربي را با نتايجي كه مي گرد، مي سنجند و نتايج دنيزلي نشان مي دهد كه عملكرد خوبي نداشت و نتايج مطلوبي كسب نكرده است، دنيزلي مورد حمايت باشگاه و هواداران بود و نتوانست مثل استيلي نتيجه بگيرد و استيلي در حالي كه تنها بود و حمايت هم نمي شد، بهتر از دنيزلي نتيجه گرفت./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار