مدير عامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: عليپور مي خواهد مديران متخلف در فصل جديد نقل و انتقالات را به سازمان بازرسي كل كشور معرفي كند اما وعده هاي عليپور عملي نمي شود.

علي حكمت در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: عليپور اگر راست مي گويد مديران متخلف فصل گذشته را هم به سازمان بازرسي كل كشور معرفي كند و اگر اين كار را نكند، پس وعده هايش عملي نمي شود.

وي ادامه داد: در فصل گذشته هم چنين قانوني وجود نداشت و قراردادهاي بالاي سقف تعيين شده ممنوع بود پس ايشان لطف كند و مديران متخلف فصل قبل را هم به سازمان بازرسي كل كشور معرفي كند.

حکمت اظهار داشت: ضمن احترام به عليپور اين ادعاي ايشان اشتباه است و اين نا عدالتي در فوتبال است. چرا ما سقف قرارداد را رعايت كنيم و بقيه باشگاه ها رعايت نكنند و آنها نتيجه بگيرند و ما استرس داشته باشيم.

مدير عامل باشگاه صنعت نفت آبادان ادامه داد: قانون در کشورمان مقدس است و بايد اجرا شود، هر كس در اين مملكت قانون را اجرا نكند، بايد تنبيه شود و اگر او را تنبيه نكنند، خود مجري قانون، مجرم است.

وي افزود: آقايان با اين قوانين دست ما را مي بندند و مي گويند اين كار را نكنيد و ما هم اجرا مي كنيم پس چرا با بقيه برخورد نمي كنند؟ همين الان علنی مي گويند كه قرارداد برخي از بازيكنان خاص در فصل قبل ميلياردي بوده، با كساني كه تخلف كرده اند، هيچ برخوردي نمي شود، همين امروز شنيدم كه يك مهاجم ملي پوش با يك باشگاه بزرگ قراردادي به مبلغ 970 ميليون تومان امضا كرده است كه اميدوارم با آنها برخورد شود.

حكمت در ادامه گفت: ما بايد چكار كنيم، آب و هواي آبادان بد است و امكانات اين شهر كم است و به همين دليل بازيكنان اينجا نمي آيند اما با اين حال باز هم سقف قرارداد را رعايت كرديم.

وي خاطرنشان کرد: قانون سقف قرارداد در اين مدت اجرا نشد چون ضمانت اجرايي نداشت و شاهد چنين مسائلي بوديم، امسال هم كسي اين قانون را رعايت نمي كند و حرف عليپور را جدي نمي گيرند اما اميدوارم اين اتفاق بيافتد و قانون رعايت شود./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار