عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با بيان اينکه تناقض گويي آمريکا ناشي از سياست چماق و هويج است گفت: پريشان گويي و تناقض گويي هاي آمريکا تحت تأثير تفکرات لابي صهيونيسم است.


محمد کريم عابدي نماينده مردم فردوس، طبس، سرايان و بشرويه در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به تناقض گويي آمريکا در ارتباط با حق دستيابي کشورمان به فناوري هسته اي گفت: رويکرد اصلي دو حزب حاکم دموکرات و جمهوري خواه آمريکا را لابي صهيونيسم تعيين مي کند؛ به گونه اي که بارها شاهد تغيير رويکرد اوباما از موضوعي به موضوعي ديگر بوده ايم.


وي با اشاره به اينکه اختلاف افکني ميان 1+5 و ايران براي صهيونيست ها منافع بسياري به همراه داشته است افزود: تناقض گويي آمريکا ناشي از همان سياست چماق و هويج است و اين درحالي است که سياست جمهوري اسلامي ايران عين ديانت است لذا هنگامي که مقام معظم رهبري سلاح هسته اي را حرام اعلام مي کنند مورد تأييد تمام ملت واقع شده و بر روي اين فتوا بحث ديگري نيست.


عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با بيان اينکه رئيس جمهور آمريکا تحت تأثير لابي صهيونيسم ها قرار گرفته است بيان کرد: ما همواره با نوع سياست هاي آمريکا آشنا هستيم و اين تناقض گويي ها موضوع جديدي نيست.


عابدي با بيان اينکه ملت جمهوري اسلامي ايران همواره با قدرت و قوت راه خود را ادامه خواهند داد گفت: در سال توليد ملي براي برون رفت از اين گونه مسائل بايد وحدت، امنيت و اقتدار ملي را افزايش و تقويت کنيم.


وي افزود: بايد همه اهرم هاي اقتصادي را به سمت اشتغال سوق دهيم و با عرق ملي از سرمايه و توليد ملي حمايت کنيم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار