عضو کميسيون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس هشتم گفت: مقامات آمريکا و اسرائيل دچار تناقض گويي و رويارويي با ايران شدند لذا در تلاش هستند تا افکار عمومي را در مذاکرات ايران با 1+5 منحرف کنند.


موسي الرضا ثروتي نماينده مردم بجنورد، جاجرم، مانه، و سملقان در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به تناقض گويي آمريکا در رابطه با حق دستيابي کشورمان به فناوري هسته اي گفت: آمريکا و کشورهاي غربي با تشديد تحريم ها به دنبال تحت تأثير قرار دادن روند مذاکرات بغداد هستند.


وي با تأکيد براينکه آمريکا در اوج سرسپردگي اسرائيل به سر مي برد، اظهار داشت: منافع آمريکا با منافع ساير کشورها در تناقض قرار دارد به طوري که زياده خواهي سران اين کشور برخلاف روال معمول جامعه جهاني است.


نايب رئيس اول کميسيون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس در ادامه سياست هاي آمريکا و اروپا را ناشي از تصميمات صهيونيست ها عنوان کرد و افزود: اوباما و آمريکا تابع صهيونيست ها هستند و در جهت منافع لابي صهيونيسم حرکت مي کنند.


ثروتي تصريح کرد: آمريکا در صدد ممانعت و شکست ايران در برنامه فناوري هسته اي است زيرا اين مسئله را بر عليه منافع اسرائيل و برضد منافع خود مي داند.


وي خاطر نشان کرد: مقامات آمريکا و اسرائيل دچار تناقض گويي و رويارويي با ايران شدند و در تلاش هستند تا افکار عمومي را در مذاکرات ايران با 1+5 منحرف کنند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار