بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس طی بیانیه‌ای اعتراض خود را نسبت به سخنان اخیر علی مطهری اعلام کرد.


به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس در اعتراض به سخنان علی مطهری در صحن علنی مجلس شورای اسلامی بیانیه‌ای صادر کردند.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

ملت شریف ایران به عنوان بخشی از امت بزرگ اسلام در طول قرن‌های متمادی یادگاری گرانبها از فرهنگ و ادب خویش در سرتاسر سرزمین پهنوارش بر جای گذاشته است.

فرهنگ و ادبی که هم ریشه در تاریخ باستانی این ملت دارد و هم با آموزه‌های اسلام ناب محمدی(ص) قوام یافته و مستحکم شده است.

تأکید اسلام عزیز بر رعایت اخلاق در تمام شئونات زنگی بشر، در رفتار و منش آحاد مردم ما خصوصاً در تمام شرایط خوب و بد روزگارِ پرالتهابِ دهه‌های اخیرِ تاریخ معاصر، چیزی نیست که از نظر هر بیننده‌ای پوشیده بماند.

گواه این مدعا رفتار و گفتار و منش دلاورمردانِ عرصه دفاع از وجب به وجبِ خاک و تک تک ارزش‌های اخلاقی این مرزوبوم است. همانان که یدالله شدند در آزاد‌سازی شهر خون و قیامشان، و امامشان معترف به این واقعیت که "خرمشهر را خدا آزاد کرد."

حال ما مانده‌ایم و کوله‌باری از امانت‌های بر جا مانده از آن روزگار که فقط شانه‌های پولادمردان، یارای تحمل این کوله بارهای سنگین را دارند. اما چه کنیم که گاهی این امانات به دست کوچک‌مردانی می‌افتد که شانه‌های آنها ناتوان و دستانشان لرزان است.

در شرایط این روزهای جهان بشریت، که آوای آغاز قرن اسلام عزیز (انشاء الله) از سراسر دنیا به گوش می‌رسد، در کشوری که قلب تپنده این حرکت عظیم است و گام‌های خود را در تمام عرصه‌ها با استواری هر چه تمام‌تر برمی‌دارد، شاهد ناملایماتی بس دلخراش هستیم.

در حماسه انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی، ملت همانند گذشته، به تعبیر رهبر گرانقدرش سیلی محکمی به گوش دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی عزیز نواخت. دولت‌های بیگانه و رسانه‌های دست نشانده‌شان، هنوز در گیجی این سیلی قهرمانانه بودند که اظهارات یادگار نابرازنده استاد شهیدمان که خود نیز از نان و نمک سفره مردم در این حماسه باشکوه خورده است، همه آن رسانه‌های گیج را به نقطه‌ای متوجه ساخت.

او با بی‌شرمی نمکدان می‌شکند و فرزندان شریف دیارمان، در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را که یادگاران برازنده شهدای دفاع مقدس هستند، به دخالت در نتایج انتخابات متهم می‌کند. از طرفی انتقادی نامنصفانه را از روی غضب و به جهت توهین و تمسخر به رئیس جمهور روا می‌دارد.

همچنین در هنگام نطق او سایر نمایندگان سکوت کرده و گوش فرا می‌هند! ای کاش آنها نیز به مثابه بی‌بی‌سی فارسی که در کوتاه‌ترین مدت اقدام به پوشش خبری آن کرد، اعتراض ناشی از شور و شعور انقلابی خود را به نمایش می‌گذاشتند.

همچنین از رئیس عزیز مجلس انتظار می‌رفت که شأن مجلس را فدای نگاه‌های حزبی و گروهی ننماید و از قداست و جایگاه مجلس به نحو مطلوب صیانت می‌کرد.

مرحبا به این خدمت! البته تعدادی از هم قماش‌های شخص هتاک به‌به و چه‌چه می‌کنند از این بی‌اخلاقی‌ها! و مدعی‌العموم نیز در این جور مواقع دیگر مدعی برای عمومِ مردم نیست!

از آن طرف روزنامه دولت هم بی‌اخلاقی را با بی‌اخلاقی جواب می‌دهد. واقعاً معلوم نیست خادمان ملت خوابشان برده یا خودشان را به خواب زده‌اند؟ از متهم ردیف اول این پرونده جز این انتظاری نیست، چراکه این بی‌اخلاقی‌ها از طرف وی مسبوق به سابقه است. اما از نمایندگان ملت انتظار بیشتری می‌رود هر چند این انتظار بیجا نشان می‌دهد.

لذا ما دانشجویان بسیجی دانشگاه تربیت مدرس تهران، شنیدن و دیدن این رذالت‌ها و بی‌حرمتی به خون شهدا و امام فقیدمان را دیگر برنتافته و از مسئولان امر در قوه قضاییه خواستار پیگیری مجدانه و هر چه سریع‌تر اینگونه مسائل ناگوار هستیم و یقیناً مصرانه پیگیر مطالبه به حق خود خواهیم بود. همچنین در صورت نیاز آمادگی خود را برای طرح شکایتی حقوقی علیه اینگونه افراد اعلام می‌داریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۱:۲۳ ۰۹ خرداد ۱۳۹۱
خداقوت بسیجی های دلاور .امام:سپاه نور چشم من است
آخرین اخبار