شهردار بجنورد ضمن ابراز همدردی با خانواده متوفی گفت: حادثه مرگ مادر و کودک برای همه این شهر غیرقابل جبران است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  از بجنورد به نقل از روابط عمومی شهرداری بجنورد کیوان دژهوت اظهار داشت: همه ما از بروز حادثه غرق شدن مادر و کودک متأثر و داغداریم.

وی افزود: همه مسئولان اعم از استاندار، فرماندار، جمعیت هلال احمر، آتش نشانی و شهرداری و همه و همه از نخستین دقایق بروز این اتفاق در محل حاضر و تمام تلاش خود را به کار بستند.

دژهوت با ابراز گلایه از برخی نشریات استان در درج گزارشات ضد و نقیض که بروز این سانحه را به بی‌تدبیری مدیریت شهری ارتباط می‌دادند، گفت: همه مسئولان واقف به مشکلات زیرساختی شهر هستند.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص این سانحه نیز دادستان و تیم قضایی شهرستان در حال بررسی ابعاد موضوع هستند و اظهار نظر در این خصوص پس از اتمام بررسی‌ها و صدور رای کارشناسان و دادستان به اطلاع عموم خواهد رسید.

دژهوت اظهار داشت: امسال 400 میلیون تومان اعتبار به اجرای پروژه دفع آب‌های سطحی شهر بجنورد اختصاص خواهد یافت.

شهردار بجنورد گفت: امسال 200 میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی در قالب مدیریت بحران حوادث و 200 میلیون تومان نیز شهرداری بجنورد برای دفع و هدایت آب‌های سطحی اعتبار تخصیص داده که در سال 91 اجرایی می‌شود.

وی اضافه کرد: تمام اعتبارات تخصیصی به شهر از محل اعتبارات دولتی، تماماً از سوی شهرداری هزینه شده است و تاکنون اعتباری از سوی مدیریت شهری و شهرداری برگشت نخورده است.

وی تصریح کرد: تدبیرهای لازم برای اجرای پروژه‌های زیرساختی شهر اندیشیده شده که به زودی اجرایی می‌شود.

شهردار بجنورد با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون معاملات شهرداری در ساعت 13 روز سانحه گفت: بحث تأمین زیرساخت‌های شهری در خصوص اجرای پروژه دفع آب‌های سطحی و ساخت تقاطع غیر همسطح از نخستین روزهای انتصابم به عنوان شهردار بجنورد در جلسات مطرح شد که در بودجه این نهاد نیز گنجانده شد.

وی افزود: هدفمان اجرای پروژه و حل ریشه‌ای مشکل است و احداث کانال هدایت آب‌های سطحی به زودی در مسیر میدان دفاع مقدس به پارک آفرینش انجام می‌شود./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.