عضو حزب اعتماد ملي گفت:با روي کار آمدن جريان اصولگرايي از سال 84 عملا جريان اصلاح طلبي كه در دوم خرداد اعلام موجوديت كرده بود فضا را براي فعاليت مناسب ندانسته و با عدم تحمل رقيب دست به يك انزواي خود خواسته زد.

محمد جواد حق شناس عضو حزب اعتماد ملي در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران گفت: جرياني كه در دوم خرداد 76 رقم خورد و درواقع در فضاي سياسي كشور شكل گرفت عملا ريشه در جريان هاي چپ داشت.

عضو حزب اعتماد ملي تصريح كرد:با روي کار آمدن جريان اصولگرايي از سال 84 عملا جريان اصلاح طلبي كه در دوم خرداد اعلام موجوديت كرده بود فضا را براي فعاليت مناسب ندانسته و با عدم تحمل رقيب دست به يك انزواي خود خواسته زد كه تا به امروز نيز شاهد آن هستيم.

وي افزود: به طور حتم در شرايط فعلي زمان براي حضورمجدد اصلاح طلبان فراهم است از اين رو انتظار مي رود تشكل ها و احزاب اصلاح طلب با يك برنامه ريزي منسجم، توجه به افكار عمومي و تدوين يك برنامه در چارچوب قانوني فعاليت هاي خود را از سر گيرند.

حق شناس با اشاره به اينكه به طور حتم مجموعه اصلاح طلبان بايستي يك آسيب شناسي جدي به عملكرد خود داشته باشند اذعان داشت: حضور مجدد اصلاح طلبان در فضاي سياسي كشور هم به نفع مردم و هم به نفع جريان رقيب است زيرا به طورحتم سبب خواهد شد كه جريان رقيب يعني اصولگرايان كارآمدي بيشتري از خود نشان دهند تا فضاي سياسي كشور را از دست ندهند./
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار