رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی قیروکارزین از راه‌اندازی بخش کودک به عنوان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در کتابخانه عمومی دو شهر افزر و کارزین در قیروکارزین خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، کسری آبچر امروز در قیروکارزین اظهار داشت: علاقه به کتاب و کتاب‌خوانی از  شاخصه‌های اندازه‌گیری دانش و آگاهی‌های انسان و رشد جوامع و همچنین یکی از مهم‌ترین ابزارهای ارتقای سطح فرهنگی جامعه است.

وی با اشاره به نقش تمام مسئولان در برای ایجاد زمینه‌های افزایش سرانه کتاب‌خوانی در کشور  اضافه کرد: با وجود افزایش شمار رسانه‌ها و اطلاع رسانی، کتاب از اهمیت فرهنگی بالایی برخوردار بوده و مسئولان باید در راستای ترویج و توسعه فرهنگ مطالعه و انس با کتاب در کشور حرکت کنند.

آبچر از راه‌اندازی بخش کودک در کتابخانه‌های عمومی دو شهر قیروکارزین خبر داد و خاطرنشان کرد: یکی از کارکردهای کتابخانه‌ای در راستای تحقق شعار امسال افزایش خدمات کتابخانه‌ای و کیفیت‌بخشی آن و بهره‌وری بیشتر با افزایش فضاهای مطالعاتی، منابع و سایر فعالیت‌ها است.

این مقام مسئول ادامه داد: در راستای این فعالیت‌ها راه‌اندازی بخش کودک که یکی از مهم‌ترین برنامه‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به شمار می‌رود در کتابخانه‌های عمومی دو شهر افزر و کارزین راه‌اندازی شد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی قیروکارزین با اشاره به افتتاح بخش کودک کتابخانه عمومی شهر قیر نیز در سال 89 بیان داشت: بخش کودک کتابخانه‌های افزر و کارزین نیز در یک فضای شاداب و مجزا از سایر بخش‌های کتابخانه همراه با تمام امکانات ایجاد شده که هزینه تجهیزات آن از محل دو درصد نفت و گاز و کتب آن نیز توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور تامین شده است./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.