ماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر تاکید کرد: تجزیه فراکسیون واحد اصولگرایان موجب تفرقه بیشتر در میان نمایندگان اصولگرا شده و باید با تمام توان جلوی این رخداد نامبارک را گرفت.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حجت‌الاسلام  غلامرضا مصباحی‌مقدم امروز در اسلامشهر اظهار داشت: مردم در زمان انتخابات مجلس نهم فارغ از اختلافات جزیی به جریان اصولگرایی برای سومین بار پیاپی رای دادند.

وی تصریح کرد: حمایت مجدد مردم از این جریان سیاسی موجب شد که در مجلس نهم نیز مانند دو دوره گذشته اکثریت کرسی‌های مجلس در اختیار نمایندگان اصولگرا قرار گیرد.

وی اضافه کرد:‌ مردم انتظار دارند که اصولگرایان اختلافات جزیی را رها کرده و با تشکیل فراکسیونی واحد در مجلس نهم، برای ایجاد اتحاد در خانه ملت تلاش کنند.

این نماینده مجلس در پاسخ به پرسشي مبنی بر اینکه چه ضرورتی دارد که فراکسیون واحدی تحت عنوان اصولگرایان در خانه ملت فعال باشد، گفت: وقتی مردم به یک جریان سیاسی اعتماد کرده و به آن رای می‌دهند، انتظار دارند که منتخبان خود پس از انتخابات، رقابت‌های سیاسی را پایان یافته تلقی کرده و با وحدت و اتحاد برای رفع مشکلات کشور تلاش کنند.

مصباحی‌مقدم تاکید کرد: بنابراین تشکیل فراکسیونی واحد تحت عنوان فراکسیون اصولگرایان در مجلس برای پیگیری اهداف مورد نظر مردم در خانه ملت و همچنین اقتدار این جریان سیاسی بسیار مهم و با اهمیت است.

وی ادامه داد: از سوی دیگر طی دوره‌های هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی، این فراکسیون نقش بسیار مهمی در تحولات داخلی و خارجی داشت و برای تداوم تاثیرگذاری مثبت اصولگرایان مجلس لازم است که در دوره نهم نیز همین روند تکرار شود.

عدم تشکیل فراکسیون اصولگرایان موجب تفرقه می‌شود

مصباحی‌مقدم در پاسخ به پرسش دیگر در اسلامشهر مبنی بر اینکه عدم تشکیل این فراکسیون چه نتیجه‌ای خواهد داشت، گفت: به طور قطع این اتفاق موجب تفرقه بیشتر در میان نمایندگان اصولگرا شده و باید با تمام توان جلوی این رخداد نامبارک را گرفت.

وی در پایان اظهار داشت: به طور قطع چهره‌های شاخص و دلسوز اصولگرا در مجلس نهم برای تشکیل فراکسیونی واحد و منسجم تحت عنوان فراکسیون اصولگرایان تلاش خواهند کرد./ج1

برچسب ها: مجلس ، اسلامشهر ، فراکسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.