رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان از راه‌اندازی مرکز شماره دو تعویض پلاک در محل شمال اصفهان از خرداد ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حسین غلامی در اصفهان با اشاره به اینکه روزانه بیش از یک هزار و 100 خودرو در اصفهان تعویض پلاک می‌شود، اظهار داشت: حجم مراجعه به مرکز تعویض پلاک و شماره گذاری خودروهای جدید در اصفهان روزانه زیاد است به نحوی که شماره گذاری پلاک 53 از دی ماه سال گذشته در اصفهان شروع شده و همچنان ادامه دارد.

وی افزود: در سال گذشته نزدیک دو میلیون پلاک خودرو در اصفهان تعویض و از سال 84 تا 90 بیش از 109 هزار دستگاه از رده خارج و به طور تقریبی سالی 18هزار خودرو در این چند سال تعویض پلاک شدند.

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه محل فعلی تعویض پلاک خودرو در اصفهان با مرکز شهر فاصله بسیاری دارد و نیز موتورسواران باید به این مرکز مراجعه کنند، تصریح کرد: در راستای جبران بعد مسافت و نیز تسریع در امور پلاک گذاری مرکز شماره دو تعویض پلاک در شمال اصفهان راه‌اندازی می‌شود.

وی بیان داشت: با افتتاح این مرکز تردد موتورسیکلت‌هایی که به منظور انجام تعویض پلاک به ناچار می‌بایست از بزرگراه عبور می‌کردند تا به مرکز شماره یک برسند کاهش پیدا می‌کند.

غلامی اضافه کرد: با تلاش و طرح ریزی صورت گرفته، مرکز شماره دو تعویض پلاک استان اصفهان در ابتدای خردادماه سال جاری به طور کامل در شمال اصفهان راه‌اندازی می‌شود. فاز نخست این مرکز با تعویض پلاک موتورسیکلت آغاز و در کنار آن با فراهم شدن سایر امکانات تعویض پلاک خودرو هم انجام می‌شود./ج1

برچسب ها: پلاک ، اصفهان ، تعویض
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.