همزمان با نزديك شدن به تابستان و شروع فصل جابه جايي اجاره نشين ها قيمت رهن و اجاره مسكن هم در مناطق مختلف شهر تهران روبه افزايش است.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران قيمت رهن و اجاره مسكن درمحدوده شرق تهران منطقه تهران نو به دليل نزديك شدن به فصل جابه جايي اجاره نشين ها نسبت به يكي دو ماه گذشته روند روبه رشدي دارد.

براساس مشاهدات خبرنگار ما قيمت رهن يك واحد آپارتمان 70متري نوساز در اين منطقه هم اكنون به حدود 40 ميليون تومان رسيده در حالي كه قيمت رهن همين آپارتمان قبل از عيد 35 ميليون تومان بوده البته به گفته يك مشاوراملاك رهن و اجاره آپارتمان قيمت ثابتي نداشته و با نزديك شدن به فصل تابستان روبه افزايش است.

وي تصريح كرد: به عنوان مثال ممكن است صاحب خانه آپارتمان 70 متري خود را در همين منطقه با قيمت بيشتري از 40 ميليون تومان هم رهن واجاره دهد.

براساس اين گزارش همچنين قيمت فروش يك واحد آپارتمان نوسازدر اين منطقه بسته به شرايط ساخت بين 2 ميليون و 700 تا 3 ميليون و 600 متغير است.

 همچنين آپارتمان هاي چند سال ساخت نيز دراين منطقه با قيمت بين دو تا دو نيم ميليون تومان به فروش مي رسند.

لازم به ذكر است نكته قابل توجهي كه در اين پرسش و پاسخ از مشاوران املاك منطقه به چشم ميخورد متفاوت بودن نرخ اجاره بها و فروش مسكن است به طوري كه قيمت رهن و اجاره و حتي فروش آپارتمان هايي با يك متراژ بسته به دلخواه صاحب خانه متغير بوده و با وجود وعده اتحاديه مشاوران املاك مبني بر يكسان سازي نرخ اجاره و فروش و ثبت قيمت ها در يك سايت اينترنتي هنوز هيچ نظارت مستقيمي براي تعيين قيمت واقعي ملك وجود ندارد/مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار