عضو جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: مذاکره با 1+5 و اصلاح طلبان قیاسي مع الفارق است چراکه 1+5 يک جريان بين المللي است اما اصلاح طلبان جرياني در ارودگاه داخلي نظام بودند که در حال حاضر جدا شده اند.

حجت الاسلام سیدمحمد آقامیری عضو جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران پيرامون اظهارات اخير اصلاح طلبان مبني بر مذاکره نظام با آنان اظهار داشت: برخي اصلاح طلبان در جريانات اخير شمشير از نيام کشيدند و موجب فتنه انگيزي در کشور شدند.

 

وي با اشاره به اينکه مذاکره بايد به گونه اي باشد که طرفين به نطقه مشترک دست يابند ادامه داد: در گفتگو  بايد زمينه براي اصلاح امور وجود داشته باشد و اگر اين شرايط نباشد گفتگو بي فايده است.


عضو جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی افزود: اصلاح طلبان بايد تبعيت خود را نسبت به مقام معظم رهبري به اثبات برسانند و نيز ثابت کنند از جريان فتنه تبري جسته اند و اگر هم دخالتي داشته اند مواضع خود را آشکارا بيان کنند.


حجت الاسلام آقا ميري با بيان اينکه مذاکره با 1+5 و اصلاح طلبان قیاسي مع الفارق است خاطر نشان کرد: 1+5 يک جريان بين المللي است اما اصلاح طلبان جرياني در ارودگاه داخلي نظام بودند که در حال حاضر جدا شده اند. /س3
 

برچسب ها: رهپویان ، مذاکره ، نظام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار