دبيركل جبهه حاميان ولايت گفت: پرداختن به مسائل حاشيه‌اي، عدم نظارت دقيق بر دستگاه‌هاي اجرايي، ضعف کميسيون امنيت ملي نسبت به تحولات خاورميانه و عدم نظارت دقيق بر عملکرد دولت از نقاط ضعف مجلس هشتم محسوب مي‌شود.

دلاور صيامي دبير كل جبهه حاميان ولايت در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره عملكرد مجلس هشتم گفت: مجلس هشتم همواره سعي كرده است تا فضاي جنگ رواني و دعواي سياسي بين مردم و گروه‌هاي سياسي را از بين ببرد تا هيچگونه چالشي در كشور وجود نداشته باشد.


صيامي درباره اقدامات مثبت مجلس هشتم اظهار داشت: تصويب طرح‌هايي همچون بيمه بيكاري، حمايت از ايثارگران و رزمندگان در كميسيون اجتماعي از جمله اقدامات مثبت در مجلس هشتم بود.


دبير كل جبهه حاميان ولايت خاطر نشان كرد: پرداختن به مسائل حاشيه‌اي و عدم نظارت دقيق بر دستگاه‌هاي اجرايي نقاط ضعف مجلس هشتم محسوب مي‌شود.


صيامي به تنش‌هاي موجود بين دولت و مجلس در دوران فعاليت مجلس هشتم اشاره و تصريح کرد: مجلس هشتم به دليل عدم نظارت دقيق بر عملكرد دولت، طرح‌ها و لوايح دچار اختلافات و تنش‌هايي با دولت شد.


دبير كل جبهه حاميان ولايت در ادامه با انتقاد از كميسيون امنيت ملي مجلس هشتم اظهار داشت: كميسيون امنيت ملي مجلس هشتم نتوانست از تحولات خاورميانه و بيداري اسلامي به درستي بهره‌ برداري كند چراکه كميسيون امنيت ملي مي‌توانست به دولت و دستگاه ديپلماسي راهبردهاي مناسبي پيشنهاد دهد.


صيامي در پايان درباره مجلس آينده و فعاليت‌هاي مجلس نهم گفت: نمايندگان در مجلس نهم نبايد خود را تنها به داخل مجلس محدود كند و بايد از مشاوره‌هاي بيروني نيز استفاده كنند تا اينكه بتوانند نقش محوري خود را ايفا نمايند./س3
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار