عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه اسلامي گفت: اميدواريم اصولگرايان بتوانند از فرصت هايي كه توسط مردم به آنان داده شده استفاده و مشكلات كشور را حل كنند.

فاطمه رهبر عضو شوراي مرکزي حزب مؤتلفه اسلامي، در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران گفت: اصولگرايان در دو دوره گذشته مجلس نشان دادند كه منافع ملي را بر منافع شخصي ترجيح مي دهند و در هر شرايطي پشتيبان نظام و ولايت فقيه هستند.


رهبر با اشاره به اين مطلب ، ادامه داد: هدف اصولگرايان تحقق آرمان هاي نظام ايجاد امنيت و عدالت در محور فرمايشات مقام معظم رهبري و قانون اساسي و ارزش هاي والاي اسلامي است و مردم نيز به اين اهداف اصولگرايان پي برده اند.


نايب رئيس دوم كميسيون فرهنگي مجلس با اشاره به وجود اختلاف سليقه ميان اصولگرايان، گفت: درست است كه اصولگرايان اختلاف سليقه دارند ولي در اصول خود مشترك هستند و هدف آنان با اهداف و آرمان هاي امام (ره) و رهبري مشترك است.


رهبر با تاكيد بر اينكه مردم با انتخاب كانديداهاي اصولگرا، اعتماد خود را به اصولگرايان نشان دادند، افزود: مردم به خط مشي اصولگرايان توجه دارند و اميدواريم اصولگرايان نيز بتوانند از فرصت هايي كه توسط مردم به آنان داده شده استفاده و مشكلات كشور را حل كنند.


وي ادامه داد: اصولگرايان نشان دادند كه استبكار ستيز هستند و در تمامي شرايط مدافع حقوق ملت بوده و در جهت تحقق اهداف نظام حركت مي كنند./س3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار