رييس شوراي اسلامي شهر انابد، بحث گراني نفت کوره را مطرح کرد و گفت: اين مهم منجر به تعطيل شدن 250 واحد کوره آجرپزي فعال و بيکار شدن 3000 نفر کارگر شده که مشکلاتي را براي اين افراد و خانواده آنان ايجاد كرده است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، محمد اشرفي از خراسان ، خواستار پرداخت اعتبارات لازم براي جايگاه پمپ بنزين و ايجاد CNG، افزايش خريد تضميني محصولات کشاورزي و پرداخت اعتبار لازم به بخش کشاورزي و دامداران و در اختيار گذاشتن جو، سبوس و کنسانتره با قيمت‌هاي پايين شد.

او از ارائه 12 درخواست اساسي اين شهر به وزير ورزش و جوانان به عنوان نماينده رييس جمهور در سفر هيات دولت به استان خبر داد.

وي افزود: يكي از اين درخواست‌ها شامل شبانه‌روزي کردن مرکز بهداشتي درماني انابد به رغم گذشت هفت سال از دستور ويژه رييس جمهور و وزير بهداشت و درمان مبني برارتقاي بهداري و شبانه‌روزي کردن آن است.

رييس شوراي اسلامي شهر انابد، خواستار افزايش بودجه شهرداري انابد با توجه به محروميت منطقه و کمبود نقدينگي و درآمد کافي مردم، تسريع در عمليات کمربندي انابد، ايجاد سالن ورزشي براي بانوان و دستور ويژه مبني بر تسريع درعمليات ساخت و ساز و سالن ورزشي و مجموعه ورزشي موجود، تسريع در عمليات ساخت کتابخانه عمومي و پرداخت اعتبارات لازم به امامزاده سيد هاشم انابد شد.

او خواستار تسريع در عمليات بهسازي گلزار شهدا و هزينه کرد سرفصل بودجه در گلزار، تامين بودجه لازم براي لايروبي قنات انابد، دولاب و شيرين شد./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.