شهردار یاسوج از انقلاب آسفالت در این شهر در ماه‌های اسفند و فروردین و اردیبهشت خبر داد و گفت: اکنون خیابانی که در اکبرآباد یاسوج آسفالت نباشد، نداریم.

 به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  از یاسوج، قباد نگین‌تاجی عصر امروز در بازدید از مراحل آسفالت خیابان‌های مرکز این شهر در گفت‌وگو با اصحاب رسانه اظهار کرد: شهر یاسوج نماد گردشگری در استان کهگیلویه و بویراحمد است که مردم آن و مهمانان و گردشگران انتظارات زیادی از مسئولان در زمینه امور خدماتی و رفاهی دارند.

این مسئول امور خدمات‌رسانی شهری در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سالانه گردشگران و مهمانان زیادی از شهر یاسوج به عنوان پایتخت طبیعت ایران دیدن می‌کنند که لازم است خدمات‌رسانی به آن‌ها از جمله در بحث زیرسازی و آسفالت معابر و خیابان‌ها در خور شان و منزلت مهمانان باشد.

وی یکی از منابع درآمدی پایدار این شهر را در آینده موضوع گردشگری دانست و گفت: به همین دلیل برای این‌که ذهنیت گردشگر نسبت به این منطقه مساعد باشد یکی از راه‌های آن داشتن معابر و خیابان‌های هموار و بدون چاله و چوله است.

*650 هزار مترمربع از معابر و خیابان‌های یاسوج در طول سه ماهه اخیر آسفالت شد

نگین‌تاجی به انقلاب آسفالت در سطح این شهر از اسفندماه سال گذشته و همچنین فروردین و اردیبهشت امسال خبر داد و گفت: کارهای بزرگی در این سه ماهه انجام شد و خوشبختانه امروز دیگر در منطقه اکبرآباد یاسوج خیابان آسفالت نشده به جز برخی بن‌بست‌ها و نقاطی که دستگاه‌ها برای ورود به آن‌ها مشکل داشتند، نداریم.

شهردار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این سه ماهه حدود 650 هزار مترمربع در شهر یاسوج در سطح معابر و خیابان‌ها آسفالت شد که افزون بر هفت هزار تن آسفالت در این مساحت به کار برده شده است.

 وی از آسفالت باند برگشت ارم و باند رفت خیابان قرنی خبر داد و عنوان کرد: ابوذرهای سه و چهار تا ابوذر هفت و مسیرهای منتهی به آبشار یاسوج از ابوذرها نیز در این اقدام انقلابی شهرداری آسفالت شد.

نگین‌تاجی از آسفالت کامل شهرک امام حسین و همچنین خیابان‌های منتهی به جاده دهنو خبر داد./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.