حس حقارت و فلاکتی که بعنوان مهاجرین اضافه در کشورهای امریکا و انگلیس بر ضد انقلاب حادث می شود، گاه چنان سخت و طاقت فرساست که آنان را به اعتراف و فحاشی وا می دارد.



به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران؛ در هفته ای که گذشت شاهد بودیم یکی از تهیه کنندگان بی بی سی فارسی که با برخی از متهمین پرونده چشم روباه ارتباط مستقیم داشته و از متهمین این پرونده است با ناامیدی از حس حقارتی که توسط دولتمردان انگلیسی برایش پیش آمده یا د کرده است.
پناه فرهاد بهمن، خبرنگار روزنامه های زنجیره ای که ازسال 1387 به انگلستان رفته است پس از آنکه در چند نوبت متوالی موفق به گرفتن ویزا برای مادرش نمی شود، با نا امیدی می نویسد:" من شاکی‌ام... چروکهای صورت مادرم آزارم می‌ دهد، چینها وقتی که دیر به دیر می‌بینی، بیشتر به چشم می‌آید و آزار می‌دهد. ما لحظه به لحظه در حال از دست دادنیم. ظرفهای خالی از خاطره‌های روز به روز با عزیزانمان تكرار مي شود.

این تهیه کننده بی بی سی که از عوامل توطئه در پرونده چشم روباه است با ابله خواندن دادگاه و پلیس انگلیس می افزاید :" اینجا ، تو را طاعون‌زده‌ای خطرناک می‌دانند و برای گرفتن حق دیدار مادرت در سرزمینی که عملا تبعیدگاهت شده، باید یک سال، بله یک سال!، فرم پر کنی، مدارک جمع کنی، گواهی بیاوری، در نوبت دادگاه قرار بگیری تا یک قاضی قراضه رأی یک افسر گذرنامه ابله را نقض کند و تو برای مادرت ویزا بگیری.

گفتني است شكست پروژه سرويس هاي اطلاعاتي غرب در خصوص به هم زدن نظم ايران كه با ابزار ضد انقلاب خارج نشين صورت مي گرفت حالا شكل تازه اي براي ضد انقلاب گرفته است و طي ماه هاي گذشته سرويس هاي غربي به اپوزيسيون نگاه دستمال گونه داشته كه ديگر كاركرد خود را از دست داده اند و ديگر كار آيي گذشته را ندارند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار