رئیس مجلس شورای اسلامی با وارد ندانستن تذکر شفاهی نماینده تهران گفت: زمان اخطار و تذکرات اعلامی گذشته است و طرح آنها فایده ای ندارد.




به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، علیرضا محجوب در نشست علنی نوبت عصر امروز (شنبه ۳۰ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی اصل ۲۹ آیین نامه داخلی مجلس افزود: بارها در بحث بودجه تذکر داده‌ام که بودجه جای عدد و رقم است و نمایندگان به سرنوشت صندوق بازنشستگان فولاد عنایت ندارند و این صندوق یک اداره رفاه بوده و دولت هنگام واگذاری، محاسبات کافی را در خصوص اختصاص بودجه برای آن انجام نداده است، بنابراین بدون اینکه تکلیف آن روشن شود، ماترک آن باقی مانده است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر افزود: شرکت های زیر مجموعه پول واریز می کردند و اسم آن بعنوان صندوق بوده و سالانه به بازنشستگان پرداخت می شده است ولی الان می بینیم که به دستگاهی که یک ریال پول ندارد، تکلیفی واجب کرده اید ولی پولی در آن وجود ندارد بنابراین صندوق بازنشستگان فولاد از چه منبعی می تواند هزینه ای را بپردازد که اصلاً در آن بودجه کافی ندارد؟

محجوب تأکید کرد: در اصل ۲۹ آمده است دولت مکلف است طبق قوانین از محل درآمدهای عمومی و درآمدهای حاصل از مشارکت مردم، خدمات و حمایت های مالی خود را برای یکایک افراد کشور تأمین کند. ولی اینطور نشده است.

لاریجانی اخطار محجوب را وارد ندانست و گفت: زمان اخطار و تذکرات اعلامی گذشته است و طرح آنها فایده ای ندارد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار