اولین همایش ملی quotation mark توسعه پایدار در مناطق خشک و نیمه خشک quotation mark با تجلیل از مقالات برتر به کار خود پایان داد.


به گزارش باشگاه خبرنگاران در این همایش نقش فرهنگ، آموزش، صنعت، کشاورزی، صنعت توریسم و انرژی های نو در توسعه پایدار مناطق خشک و نیمه خشک بررسی شد.
دبیر همایش گفت: از حدود 750 مقاله ارسالی به دبیرخانه ، 140 مقاله بصورت سخنرانی و 110 مقاله هم بصورت پوستر ارائه و از هشت مقاله برتر تجلیل شد.
مقاله سید یوسف عرفانی فرد با موضوع quotation mark پایش توسعه پایدار تالاب کویری پریشان با استفاده از شاخص تنوع زیستی پرندگان مهاجر quotation mark ، quotation mark تاثیر استفاده از انرژی های تجدید پذیر بر رشد اقتصادی با هدف توسعه پایدار quotation mark از شهاب کاظمی، quotation mark منشور بومی حقوق اسکان، گامی در تحصیل توسعه پایدار quotation mark از حسین حاتمی ابرقویی، quotation mark ارزیابی پتانسیل اقتصادی شورابه های پلایای ابرکوه quotation mark از عبدالکریم رضائیان، quotation mark سرمایه انسانی، صادرات و رشد اقتصادی در ایران quotation mark از الهام خواجه زاده، quotation mark آزمایش های انجام شده برای ارزیابی مقیاس اوج جریان در شبکه های شبیه سازی شده quotation mark از رضا یاوری و مقاله quotation mark واکاوی نقش قنات در توسعه پایدار اقلیم گرم و خشک quotation mark از ابوذر هادی، مقالات برتر همایش ملی توسعه پایدار در مناطق و خشک و نیمه خشک بودند.
آقای علوی راد برگزاری کارگاه های آموزشی درخصوص نقش آموزش های مجازی در توسعه پایدار را از برنامه های جانبی این همایش عنوان کرد.
همایش ملی توسعه پایدار در مناطق خشک و نیمه خشک از 27 اردیبهشت به مدت 2 روز با میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابرکوه برگزار شد./ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.