مدیر کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت ارشاد گفت: اداره کل مطبوعات داخلی وزارت ارشاد به عنوان چشم رصد گر فعالیت های مطبوعاتی هرگونه اقدام خارج از حدود قانونی مطبوعات یا مغایر با مصوبات شواری عالی امنیت ملی را برسی ، پیگیری و در صورت لزوم نسبت به ارجاع آن به هیئت نظارت بر مطبوعات اقدام خواهد کرد.

پدرام پاک آئین مدیر کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت ارشاد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: نباید رسانه های داخلی تحت هیچ عنوانی با کسانی که بارها عناد خود با ملت بزرگ ایران را به اثبات رسانده اند همکاری کنند.
وی افزود:مطبوعات داخلی نباید به هیچ وجه مروج چهرهای معاند نظام اسلامی که بعضا با رسانه های بیگانه و ضد ایرانی همکاری می کنند،باشند.
پدرام پاک آیین تاکید کرد:اداره کل مطبوعات داخلی وزارت ارشاد به عنوان چشم رصد گر فعالیت های مطبوعاتی هرگونه اقدام خارج از حدود قانونی مطبوعات یا مغایر با مصوبات شواری عالی امنیت ملی را برسی ، پیگری و در صورت لزوم نسبت به ارجاع آن به هیئت نظارت بر مطبوعات اقدام خواهد کرد.

وی هم چنین با توصیه به روزنامه شرق تصریح کرد: همه مطبوعات داخلی باید به رعایت قانون مطبوعات التزام داشته و به مصوبات شورای عالی امنیت ملی که طبق تبصره 2 ماده 5 قانون مطبوعات لازم الاتباع است، تقید داشته باشند.

روز گذشته یکی از روزنامه های صبح کشور در اقدامی تامل برانگیز مصاحبه ایی با یکی از کارشناسان بی بی سی فارسی، رسانه سلطنتی انگلیس کرده و از وی نقش تحریم ها برضد ایران را جویا شده بود./ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار