آژانس ضد دوپينگ انگليس اعلام کرد آزمايش از ورزشکاران خارجي در آستانه المپيک لندن آغاز شده است. اطلاعات لازم از فدراسيون هاي بين المللي ورزشي و سازمان هاي ملي ضد دوپينگ براي گرفتن آزمايش از ورزشکاراني که براي تمرين يا رقابت قبل از آغاز بازيهاي المپيک به انگليس آمده اند گرفته شده است. به گزارش اسوشيتدپرس از لندن، ورزشکاران بدون اطلاع قبلي مورد آزمايش قرار مي گيرند. وزير المپيک انگليس اعلام کرد:« ما هر اقدام ممکني را به انجام مي رسانيم تا تضمين شود هيچ جايي براي پنهان کردن داروهاي ممنوعه در اين کشور وجود ندارد. تبادل اطلاعات و برنامه جدي آزمايش از ورزشکاران به اين مبارزه کمک مي کند.»

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران اطلاعات لازم از فدراسيون هاي بين المللي ورزشي و سازمان هاي ملي ضد دوپينگ براي گرفتن آزمايش از ورزشکاراني که براي تمرين يا رقابت قبل از آغاز بازيهاي المپيک به انگليس آمده اند گرفته شده است.
 ورزشکاران بدون اطلاع قبلي مورد آزمايش قرار مي گيرند.
وزير المپيک انگليس اعلام کرد:« ما هر اقدام ممکني را به انجام مي رسانيم تا تضمين شود هيچ جايي براي پنهان کردن داروهاي ممنوعه در اين کشور وجود ندارد. تبادل اطلاعات و برنامه جدي آزمايش از ورزشکاران به اين مبارزه کمک مي کند.»/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار