در راستای ارتقای بهبود فعاليت پرستاران باید در آینده ای نزدیک سطح درآمد پرستاران داخل و خارج اختلاف آشكاري نداشته باشند.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران حاضر در محل؛ دکتر شهریاری، عضو کمیسیون بهداشت و سلامت هفته سلامت و روز پرستار که امروز 23 در سالن همایش های بین المللی امام خمینی برگزار شد گفت:در مجلس سعی شده است رضایتمندی جامعه پزشکی و پرستاری برآورده شود و هدف فقط جلب رضایت جامعه و پرستاری نیست بلکه جلب رضایت جامعه پزشکی معطوف به رضایت انتظار جامعه است.

وی افزود:در این مجلس برخلاف همیشه اعضای کمیسیون بهداشت و درمان اعضای تشکیل دهنده آن پزشکان و افراد مجرب می باشد.

وی تصریح کرد:در قانون مدیریت خدمات کشوری پیشنهاد شده است پرستارانی که در قسمت های مراقبت های ویژه مانند ICU بخشهای عفونی اورژانس ها مشغول به فعالیت هستند خرید ویژه ای در جهت ارتقا بهره وری دیده شده است.

وی با بیان اینکه چند طرح در زمینه اجرای تعرفه گذاری ها تصویب شده افزود:این تعرفه ها در چندین بیمارستان پایلوت شده است.

وی گفت:اگر در بودجه سال 91  6هزار میلیارد طرح تخصیصی به قسمت بهداشت و درمان داده شود می توان بیماران را رایگان درمان كرد. در بودجه سال گذشته 300 میلیارد هزار تومان بودجه تخصیص داده شده است در رابطه با مراکز درمانی و دانشگاهها صرف شده است.

وی خاطرنشان کرد:2 الی 3 طرح اجرا شده در زمینه خدمات رسانی قرار است در بیمارستان ها پایلوت شود به امید روزی هستیم که سطح حقوق پرستاران داخل کشور با خارج کشور اختلاف شایانی نداشته باشد./ح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار