معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان جنوبی از ایجاد 5 تا 6کمپ کویر نوردی در نقاط کویری استان خبردادو گفت: این کمپ ها در کویر همت آباد قاین، دهسلم نهبندان، کویر لوت، منطقه فردوس ،منطقه گردشگری نجوم 3 قلعه و بشرویه در صورت تامین اعتبار اجرایی می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خراسان جنوبي محمد افشاری امروز در کارگروه تخصصی امور اجتماعی، فرهنگی و خانواده خراسان جنوبی با بیان اینکه باید استان در زمینه جذب گردشگرو نقاط گردشگری توانمند شود افزود: باید زیر ساخت های لازم را برای توسعه ی کویر نوردی در استان فراهم شود.
وی مشكل عمده جذب گردشگر در اين استان را فراهم نبودن زيرساخت‌ها دانست خاطر نشان کرد: تولیدات محلی و صنایع دستی یک کار اساسی و مهم در جذب توریست است.
معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان جنوبی از طرح اثر بخشی برنامه های جامعه توانمندسازی معتادین بر کاهش میزان اعتیاد به زودی در استان خبر داد و اظهار داشت: برای کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه و در مان های داروئی و روان شناسی آن ها باید این طرح های پِژوهشی اجرا شود.
وی با اشاره به اینکه در حوزه ی مسائل اجتماعی و خانواده اسیب های جدی داریم گفت: اکثر آسیب ها برگرفته از اعتیاد و مواد مخدراست.
مدیر کل امور اجتماعی استانداری خراسان جنوبی هم با اشاره به اینکه موقعیت گردشگری و کویر نوردی در استان باید راه اندازی شود گفت: استان خراسان جنوبی موقعیت های توریستی و کویر نوردی بسیاری دارد.
اسدزاده اشاره ای به کاهش  مشکلات اجتماعی در سال جاری کرد و افزود: امسال باید کاهش طلاق،توانمند سازی معتادان پاک شده، ارتقاء نشاط اجتماعی، وحدت و هویت ملی در استان بیشتر مورد تأکید قرار گیرد.
وی گفت: مدیران استانی باید از تمام اعتبارات برای رفع مشکلات اجتماعی استفاده کنند.
مدیر کل سازمان بهزیستی خراسان جنوبی نیز با بیان اینکه 320 نفر در سال 90 از خدمات اورِژانس اجتماعی بهره مند شدند گفت: در سال 89 این تعداد 3345 نفر بودند./ب
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.