مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به نامگذاری سال 91 از سوی رهبر معظم انقلاب به سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی گفت: حمایت از تولید داخلی، کار و سرمایه ایرانی موجب اقتدار اقتصادی می شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران لرستان، حجت‌الاسلام علی خادمی با اشاره به نامگذاری سال 91 از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" گفت: در تداوم راه جهاد اقتصادی سال گذشته با جهت‌گیری حمایت تولید داخلی، کار و سرمایه ایرانی اقتدار و پیشرفت اقتصادی به‌وجود خواهد آمد لذا برای رسیدن به این هدف باید کار اصلاحی، انقلابی، ملی و وجدانی انجام شود.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران از ابتدای تشکیل خود توجه زیادی به موضوع خودکفایی در عرصه های مختلف داشته و بخشی از اقتدار ایران امروز مرهون ایستادگی و پافشاری بر آرمان‌های است که هرگونه وابستگی را بر نمی‌تابد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان بیان داشت: آموزه‌های اسلامی، بیش از هر مکتب و اندیشه‌ای، به ارزش و اخلاق کار، اهتمام ورزیده است که با ارائه صحیح و نهادینه شدن آن در فرهنگ عمومی، تحولات ژرفی را در راستای تکامل اخلاق کار و رشد اقتصاد ملی موجب میشود.

حجت الاسلام خادمی تصریح کرد: اهمیت حیات بخش تولید در راستای خودکفایی و توسعه اقتصادی کشور بر کسی پوشیده نیست، اما حفظ و صیانت و توسعه پایدار تولیدات کشور تحت شرایط رقابت جهانی، امری کلیدی و شایسته توجه مضاعف است که به درستی توسط مقام معظم رهبری مطرح شده و به‌عنوان یک وظیفه ملی بر عهده همه ارکان نظام اسلامی و اقشار مختلف مردم گذاشته شده است.

وی در پایان سخنان خود گفت: رشد اقتصادی در کنار سالم‌سازی فعالیت‌ها و مقابله با مفاسد از یکسو و گسترش عدالت اجتماعی و برخورداری عموم مردم از رفاه نسبی از سوی دیگر، از مهمترین دغدغه‌‌های عصر حاضر در غالب جوامع، از جمله جامعه ماست و این در حالیست که مهمترین شیوه‌ها و عناصر دستیابی به آنها در آموزههای اسلامی ارائه شده است به طوری که توجه به آنها در برنامه ریزی‌های اقتصادی و نهادینه کردن آنها در فرهنگ عمومی، به یقین میتواند تمدن سترگ اسلامی را احیا کرده و رفاه و آسایش عمومی را به ارمغان آورد./س

 


 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.